Строительство Губаревского путепровода: новый мост будет длиннее, шире, выше,а еще сможет выдержать в три раза больше нагрузок
Євген Зражевець начальник Служби автомобільних доріг Харківської області
І тільки у минулому році була поставлена задача Юлією Олександрівною Світличною у найстисліші терміни підготувати проектно-кошторисну документацію з урахуванням того, що ми на автомобільну дорогу Харків – Охтирка витратили майже п'ятдесят п'ять мільйонів гривень, а у цьому заплановано сто двадцять чотири, без шляхопроводу цю дорогу експлуатувати неможливо.
Роботи, кажуть шляховики, ведуть поетапно. Спочатку демонтували старі опори та зробили під'їзд до будмайданчика. Нині монтують майбутні опори.
Сергій Охота головний інженер підприємства-генпідрядника
Мы находимся с вами на участке первой и второй опоры. Технологически процесс, разработка грунта, подготовка основания и уже более позднее – это выполнение работ по устройству железобетонного ростверка и выше стаканы. В данный момент это производятся работы по армированию стаканов.
Новий шляхопровід, констатують спеціалісти, буде вищим за старий, а ще довшим та ширшим.Також витримуватиме втричі більші навантаження. За якістю робіт пильно слідкують.
Сергій Кавака начальник відділу ремонту та експлуатаційного утримання автодоріг та штучних споруджень САД
Мы контролируем полностью отметки, в первую очередь, правильность сопряжения подходов и самого сооружения. Так же осуществляется отбор материалов, которые здесь используются и соответствие их проверется в лабораториях. Это и образцы бетона, и образцы арматуры.
Усі роботи ведуть згідно з запланованим графіком, людей вистачає. Коштів теж, переконують шляховики, саме завдяки наполегливій позиції губернатора.