Свидетельства про среднее образование с ошибками можно подавать в ВУЗ – МОН
Вступники, які мають помилки в свідоцтві про освіту, можуть зареєструвати електроні кабінети та подавати документи до вишу. Про це повідомило Міністерство освіти та науки. Зазначивши, що можна не чекати виготовлення дубліката та не робити термінову заміну відповідних паперів. Крім того, у МОН повідомили, що алгоритм надання до начальних закладів документів із помилками для 9-класників та 11-класників відрізняється.
Так, випускникам 9-х класів, що подають документ про базову загальну середню освіту, треба додати до нього довідку закладу освіти з підтвердженням того, що під час оформлення документів було допущено помилку. У довідці обов'язково має бути вказаний правильний варіант написання необхідних реквізитів.
А от 11-класникам, яким під час реєстрації видає помилку через розбіжність даних, необхідно на електронну пошту відправити сканкопію наступних документів.
• свідоцтва/атестата про повну загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером, датою видачі);• сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі);• паспорта (з ПІБ, серією, номером, датою видачі, терміном дії (для ID-паспорта);• скріншот з помилкою;• якщо у попередні роки вступник подавав документи на вступ до інших вишів, додається також сканкопія свідоцтва про народження або свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером) та відправити на пошту [email protected]. • Важливо, що в темі листа потрібно вказувати: «Помилка при реєстрації П3.3».
Та все ж документ із помилками, хоча і не терміново, але прийдеться замінити. Це потрібно зробити до 1 жовтня. Якщо ж абітурієнт цього не зробить диплом про вищу середню освіту буде вважатися недійсним.