«Треба було думати про людей, які намагались вижити» Харківські водії комунальних автобусів
Сергій до війни був успішним підприємцем. Та 24 лютого 2022 року, як і для мільйонів українців, все перевернуло з ніг на голову. Власна справа зазнала краху. А вже з травня минулого року чоловік став частиною команди харківських водіїв комунальних автобусів. У 2022-му, розповідає, було багато різних і непростих ситуацій, але Сергій спокійно виконував свою роботу.
СЕРГІЙ КЛЮЄВ ВОДІЙ КОМУНАЛЬНОГО АВТОБУСА
Знаєте, коли ти спиш і 24 лютого чуєш розриви під домом, то вже в травні тут було простіше. Ми привикаємо. Як кажуть люди – харків’яни, які жили на западній, ті дьоргались, а ми ходили спокійно. Мы на это уже не реагировали. Мы первые столкнулись.
Кожен виїзд, кожна зміна для харківських водіїв, які перевозили людей, була наче гра в рулетку. У будь який момент міг початися обстріл Харкова
СЕРГІЙ КЛЮЄВ ВОДІЙ КОМУНАЛЬНОГО АВТОБУСА
Треба було робить. Не тільки про себе думать о дальнейшем, о людях, которые пытались выживать в городе, которым некуда было выехать, которые пытались работать, помогать своим близким.
І саме для того, аби хоч якось допомогти людям у такий непростий час у Харкові ось вже рік проїзд в громадському транспорті для пасажирів безоплатний.
СЕРГІЙ КЛЮЄВ ВОДІЙ КОМУНАЛЬНОГО АВТОБУСА
– Город потихеньку оговтується. Запустили підприємства. Працюють базари, ринки, підприємці. Тобто вони навіть зараз кажуть: “Хватить, пора платить. Вся страна платит”. І Харків. Ми готові. Те, кто долго не был в Харькове, спрашивают, сколько стоит проїзд? У нас написано, везде обявление, говорю читайте, для вас бесплатный проезд. Безкоштовний. Город, власть сделали для вас бонус, ездите бесплатно.
-А як на це реагують?
-Хлопают в ладоши. Вот сейчас была пара, – они приехали с Луцка. Предлагали. Сколько коштує?
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Протягом останніх місяців, кажуть водії, пасажиропотік, значно збільшився. Щоб розвести людей на деяких маршрутах кількість машин додали та й інтервал автобусів треба скорочувати. Поки ж плату за проїзд, зазначив на останній прес-конференції міський голова, у Харкові не повертають. Всі витрати за перевезення харків’ян у всьому громадському транспорті взяло на себе місто. Як у муніципалітеті зрозуміють, що бюджет не в змозі вже фінансово покривати вартість перевезення, мер Харкова відверто скаже про це громаді міста.
СЕРГІЙ КЛЮЄВ ВОДІЙ КОМУНАЛЬНОГО АВТОБУСА
Треба розуміти, що пальне дороге, ремонтна база дорога. Мастила, запчастини. Все це лягає на бюджет. Введення плати, зменшить навантаження на бюджет і це призведе до збільшення заробітної платні для всіх водіїв комунального транспорту.
Наразі лишень функціонування метрополітену щомісяця для бюджету Харкова обходиться щонайменше у 60 мільйонів гривень. У випадку, якщо плату за проїзд в громадському транспорті повернуть, підкреслив мер, всі соціальні гарантії для пільгових категорій пасажирів будуть збережені.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Гороскоп для всіх знаків Зодіаку на вівторок, 3 грудня
- Погода у Харкові на сьогодні, 3 грудня
- Бюджет Харкова на 2025 рік та інші рішення для міста: відбулось засідання виконкому
- Піцца та боулінг: у Харкові пройшло веселе спортивно-кулінарне свято для малечі
- “Справжнє маленьке диво”: до дітлахів Шевченківського району завітав сам Святий Миколай