Важка техніка та шістдесят метробудівників. Це зведення тунелю до майбутнього електродепо на Олексіївці. Наразі спеціалісти укріплюють котлован та виконують арматурні роботи. До кінця липня, розповідають представники генпідрядника, вийдуть на сімдесят п'ять відсотків готовності. Весь процес, переконують, йде за графіком.
Андрій Мартинюк відповідальний представник генпідрядника Планируется к концу сентября закончить основные виды работ. Это монолитные работы, изоляционные работы и останется выполнить благоустройство. Тут большой проект благоустройства, нужно восстановить всю проезжую часть, которую мы здесь повредили, то есть это перекресток двух магистралей – окружной дороги и Людвига Свободы. Поэтому очень много предстоит работы. Где-то в течении полтора-два месяца мы должны закончить эти все работы по благоустройству и пустить транспорт, как было раньше, то есть по старой схеме.
Роботи, розповідає Андрій Мартинюк, ведуть у дві зміни. У разі потреби – працюватимуть і вночі. Зводять тунель київські та харківські метробудівці. Фінансується будівництво тунелю з міського бюджету.
Андрій Мартинюк відповідальний представник генпідрядника Все работы, которые нами выполняются, актируются, оплачиваются вовремя, в полном объеме, пока никаких проблем в этом плане нет. Общая стоимость нашего проекта – 98 миллионов.
Наразі освоєно близько шістдесяти мільйонів гривень, зазначив відповідальний представник генпідрядника. Після завершення будівництва тунелю – розпочнеться зведення самого електродепо. Тоді мають провести інший тендер, обрати підрядника і роботи вестимуть за кошти європейських банків. На них же мають розпочати зводити і дві нові станції метро – Державінську та Одеську.