Туристический поток в Харькове вырос на 30%
Харківські екскурсоводи вдосконалюють свої навички. Це якраз один з таких тренінгів. Починають з ораторського мистецтва. По-перше, задля пошуку нових клієнтів, по-друге, аби їх екскурсії були більш креативнішими. Організатори наголошують, треба. Бо нині мандрівники стали дуже вимогливими як до самих екскурсій, так і до тих, хто показує Харків туристам .
Світлана Рязанова керівник міського туристичного центру КП "Центр розвитку міжнародного співробітництва"
Людям необходим уже новый подход. То есть никто не хочет слушать гида который с указкой возле стендов или возле объектов, будет показывать посмотрите а право, посмотрите налево. Сейчас совершенно другой турист. Он должен получить эмоцию. Вот за этим он идет на экскурсию. На ту или иную городскую экскурсию.
Подібні тренінги, так звані ворк-шопи, для екскурсоводів у Харкові проходитимуть щомісяця. Вони направлені на розвиток туризму в місті. Загалом за даними статистики потік мандрівників до Першої столиці в 2017 році зріс на 30%. Більше того, цьогоріч Харків увійшов до ТОП-5 найбілш туристично привабливих міст України. Як зазначили у мерії, в 2018 році Харків налаштований і далі заявляти про себе як про місто, яке мандрівникам варто відвідати .
Юлія Згурська заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва
Во-первых мы хотим расширять базу гидов. Будем расширять подготовку гидов, – квалифицированную.Для того, чтобы наши гости получали квалифицированные услуги. Чтоб мы были уверены, что они получают достоверную информацию и качественные туристические продукты. Мы продолжим социальные экскурсии, потому, что эта тема действительно важна. И на наш взгляд она является основополагающей. Конечно же мы продолжим работу по презентации Харькова.
Та найбільшим досягненням у мерії називають те, що зараз Харків сприймають вже як велике туристичне місто. І не лише українські мандрівники, а й закордонні. Цю планку, підкреслюють в міськраді, варто не лише втримувати, а й піднімати.