Якщо людина користується житлово-комунальними послугами – за них треба платити. Навіть під час карантину. Тим паче, що комунальні підприємства Харкова максимально перевели сплату в онлайн-сервіси.
Геннадій Мальований директор КП "Жилкомсервіс"
Ми максимально дотримуємося гасла "залишайтеся вдома". Саме в цей час ми ближче до вас, як ніколи, завдяки цифровим технологіям. На підприємстві було створено гарячу лінію за телефонами 760-73-79 та 725-37-94. Також передбачено звернення мешканців онлайн та проведення оплати за допомогою сайта нашого підприємства.
В квартплаті закладені і інші витрати. Серед них – і прибирання прибудинкової території. Двірники щоденно виконують свою роботу і, незважаючи ані на погоду, ані на карантин.
Катерина Слівінська директор КП "Харківблагоустрій"
Мы работаем каждый день. Я думаю, что наши жители города Харькова видят то, что дворники каждый день выполняют работу по предоставлению услуг по санитарной очистке. Ведь в условиях карантина работа наших дворников должна быть эффективной вдвойне
Аби створити комфортні умови, необхідні працівники, яким потрібно платити зарплати. І саме ці витрати закладені в тарифи. Але за останній місяць харків'яни збільшили заборгованість за квартплату в рази.
Геннадій Мальований директор КП "Жилкомсервіс"
Шановні харків'яни, своєчасна оплата – це запорука безперебійної роботи працівників житлово-комунальної сфери. Вони такі ж мешканці нашого міста і працюють заради вас. Знайдіть можливість сплатити квартирну плату та комунальні платежі.