У перший клас з 5 років – МОН ініціює нову реформу
Важливою є думка кожного громадянина щодо організації 12-річного шкільного навчання, починаючи з 5-ти років, наголосили у міністерстві освіти і науки і розпочали суспільний діалог з громадськістю. Зазначимо, що в разі підтримки реформи передбачено розроблення відповідної до віку дітей навчальної і освітньої програм. Які аргументи за підтримку чи неприйняття таких ініціатив уряду висувають харків’яни.
Ірина медпрацівник
У деток должно быть детсво. Школы 12-летней вполне достаточно.
Олена держслужбовець
Нет, я считаю, что детки с 5-летнего возраста еще не осознают, что такое школа, они не понимают, зачем они туда придут – в школу, и что они там будут делать. Они еще маленькие.
Євген педагог
Мое личное мнение, что Минобразования самому не мешает пройти курс обучения, начиння с первого класса и заканчивая 11-м и самому попытаться решить те задачи, которые они ставят перед детьми и потом уже давать детям решить эти задачи 00:27 00:52 Хотелось бы, чтобы у детей было всё-таки детство. И давайте посмотрим на европейский образ обучения – они вообще до п’ятого класса не дают детям знания, у них игровые методы обучения, они играются до пятого класса. У нас ребёнок в первый класс приходит – от него требуют уже, чтобы он умел писать и читать!
Анна студентка
6-7 лет это оптимальный вариант. Если и начинать, то это должно быть в какой-то игровой форме и без домашнего задания, и без всего. Потому что даже сейчас в первом классе много заданий, дети не могут запросто даже выдержать эту загрузку.
Ірина інженер
Нет. Я думаю, им рано с 5-ти лет в школу. Им хочется еще и днем поспать, поиграть. Поэтому у них еще детство. А школа подождет.
В свою чергу, у Міносвіти говорять, що ключових аргументів на захист запропонованих змін є декілька, зокрема, наступність дошкільної та початкової ланок освіти. Окрім того, чим раніше починається освоєння дитиною корисних навичок, розвиток здібностей, тим успішнішою ця дитина стає в дорослому житті. Ще одним з аргументів для змін, на думку урядовців, є те, що сучасні діти розвиваються набагато швидше, і значну роль у цьому відіграє шалений темп розвитку інформаційних технологій.
Міністерство освіти і науки України
5-річні та 6-річні діти потребують різних підходів і компетенцій за формою й тривалістю навчання та дозвілля. Важливо, що ми обговорюємо це питання за участю батьків, освітян, психологів, педіатрів. А отже, наближаємося до єдиної концепції розвитку шкільної освіти й розроблення Освітнього кодексу.