В 2019 году в Харькове заработают ряд новых админуслуг

29.01.2019 14:32   -
Автор:
Від реєстрації місця проживання до оформлення різного роду довідок. Все це вже найближчим часом у Харкові можна буде оформити не виходячи з дому. Щоправда, такі послуги, що є найзатребуваніші серед населення, надаватимуть лише певній верстві жителів мегаполісу, які не в силі добратися до центру адмінпослуг. 
 
Вікторія Китайгородська  директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку  
 
Мы надеемся в конце первого квартала запустить мобильную услугу предоставление услуг на дому для тех категорий граждан, которые не могут прийти в центр. Будет закуплен специальный кейс и, специальное оборудование. И администратор вместе с водителем и охраной будут выезжать на дом и принимать документы , точно так же документы будут и доставляться. 
 
Окрім того, зі свіжих, що розширять перелік послуг в харківських адмінцентрах – стосуватимуться і водіїв. І їх запровадити у Харкові планують теж протягом 2019 року, зазначили у профільному Департаменті. 
 
Вікторія Китайгородська  директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку  
 
Мы так же планируем расширить перечень услуг это регистрация автомобилей , новых автомобилей, а так же выдача дубликата водительских удостоверений. Это достаточно востребованы услуги и жители нашего города уже интересуются, когда мы эти услуги будем предоставлять в нашем центре, поэтому мы конечно же прислушиваемся ко всем пожеланиям  наших заявителей и считаем, что необходимо расширить перечень услуг.
 
Завершуються роботи і для запровадження послуг РАГСу. На практиці у будь-якому міському центрі надання послуг можна буде подати документи як на реєстрацію так на розірвання шлюбу.