В админцентрах Харькова будут выдавать ID-карточки
Реєстрація місця проживання та оформлення українського паспорту. Ці послуги минулоріч користувалися найбільшою популярністю у клієнтів адмінцентрів, що розташовані в усіх районах Харкова. Всього до них в 2016 році звернулося понад півмільйони харків'ян, повідомляють у профільному Департаменті міськради. Враховуючи такий попит, роботу адмінцентрів продовжать удосконалювати. А саме розширюватимуть перелік послуг. Вже цього року в ЦНАПах можна буде оформити ID картку.
Вікторія Китайгородська директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку
Уже объявлен тендер на закупку оборудования. И в двух районах – это Шевченковский и Киевский оборудование будет устанавливаться. Это пилотный проект. И непосредственно не только в миграционной службе, там где проходит приём заявителей по графику, в чётко установленные дни, с перерывами, но и уже в наших первых 2-х районах заявители могут подать документы и получить пластиковую ID карту.
Також цьогоріч в Харкові відкриється регіональний центр надання адмінпослуг. Зараз вже набирають штат, розповіла Вікторія Китайгородська. В цьому закладі городяни та мешканці області отримуватимуть не лише адмінпослуги, а й соціальні.
Вікторія Китайгородська директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку
Вот такие цели мы ставим: чтобы это было комплексно, чтобы минимально сократить количество визитов в органы власти. И качественно, быстро, в кротчайшие сроки предоставить эти услуги.
В рамках розвитку надання адмінпослуг, цьогоріч почне свою роботу кол-центр. Люди зможуть телефонувати на гарячу лінію, аби проконсультуватися з будь-якого профільного питання.