Це автопарк КП "Шляхрембуд". Більшість машин тут вітчизняного виробництва віком близьким до людського повноліття.
Михайло Мільшин старший механік КП "Шляхрембуд"
Старые трактора – МТЗ-82, МТЗ-80, ЮМЗ. В эксплуатации сложно работать с такой техникой. Запчасти практически отсутствуют, приходится выискивать эти запчасти на базарах. Сложно/
На одній з таких машин Анатолій Дячук пропрацював 13 років. Його залізний підопічний, розповідає чоловік, не тільки ламався часто. Про зручність для машиніста мова взагалі не йшла. Нова ж британська техніка, що придбало підприємство, набагато зручніша у роботі. Та й для людини більш комфортна.
Анатолій Дячук машиніст екскаватора
Сиденье удобное, все выставляется по весу. На старом этого нет. Руль – гидравлика. На старых это все механическое. Тяжело. Ковш передний плавающий. При езде очень удобный, потому что трактор не кидает, что важно для тех, у кого спина болит, для позвоночника очень удобно.
Всього підприємство придбало 8 нових машин. За гроші міського бюджету. Серед них і катки, і навантажувачи, і екскаватори. Техніка, підкреслюють фахівці, і влітку, і зимою працює однаково добре. До того ж економічно. Практика доводить – про паламки можна не турбуватися років з 8.
Михайло Мільшин старший механік КП "Шляхрембуд"
Маневренность – раз, экономичность – два. Если старый погрузчик у нас порядка 8-9 литров в час использует, то эти порядка 5 литров. Техника многофункциональная. Производит и погрузочные работы, и строительные, и планировка, и все остальное
Нові машини незабаром передадуть філіям підприємства в районах міста. До кінця року комунальники планують придбати ще 6 машин. А поки що збираються випробовувати ці у реальній справі. Вже навіть визначилися де.
Микола Гапієнко головний інженер КП "Шляхрембуд"
Завершение Сумской, верхний слой. Она у нас стоит уже год. От площади Первого мая до Деревянко. Большие объемы работ по Героев Труда, тоже нижние слои там. Большие объемы работ по улице Барабашово и Блюхера.
Комунальники обіцяють не забути і про Московський проспект. Головне, кажуть, щоб фінансування надходило вчасно.