В фискальной службе просят харьковчан подавать ведомости о смене данных в учетных карточках
Змінили місце проживання чи вийшли заміж? Дані про це потрібно внести до Державного реєстру. Це потрібно робити протягом місяця змін, пояснюють у фіскальній службі. Громадяни приходять до інспекцій, подають заяву, приносять із собою свідоцтво про шлюб, паспорт з відміткою про зміну реєстрації місця проживання чи картку переселенця. У заяві вказують і прописку, і фактичне місце проживання. Особлива увага до тих, хто сплачує податок на землю, нерухомість чи авто.
Сергій Біланчук начальник управління обслуговування платників ГУ ДФС у Харківській області Мы шлем вам требования по той же земле, есть там большой срок для оплаты, вы его просто не получаете, потому что приходит на тот адрес, который вы указывали при получении еще в 1998 году и вы его просто не получаете. И на недвижимость, и все остальное. Потом, когда уже наступает время суммы уплаты, оно садится в недоимку и тогда уже вступает в действие наш отдел принудительного взыскания, который может какие-то запреты на ваше имущество наложить и чем-то ограничить ваши права в рамках закона.
З БТІ чи міграційною службою, пояснють податківці, в них є обмін інформацією. У них запитують інформацію і якщо відомостей немає в обліковій картці, то можуть бути проблеми з отриманням документів.
Сергій Біланчук начальник управління обслуговування платників ГУ ДФС у Харківській області Вот сейчас актуальная тема – поступление первоклассников в школы по месту прописки, по месту регистрации. Сейчас у нас с Минобразования нет обмена, но кто знает, что будет в будущем. Поэтому желательно, чтобы и родители привели и свои данные, и на своих детей подали. Мы вот с вами в марте говорили о том, что появился электронный билет и как все массово побежали регистрировать детей.
Харків'яни, пояснює Сергій Біланчук, мають подавати відомості про зміну даних до своїх районних інпекцій, а ще їх приймають у Регіональному центрі послуг. Громадяни з інших населених пунктів – у будь-якій інспекції. Іноземців обслуговують тільки у головному управлінні фіскальної служби. Наразі по місту та області у Державному реєстрі на обліку знаходиться майже два мільйони сімсот тисяч громадян. Всього півтора мільйони з них внесли зміни. Решта – не звертались до контролюючих органів для внесення змін до реєстраційних даних.