В горсовете планируют обновить троллейбусный парк и восстановить изношенные трамвайные колеи
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури
Мы надеемся на кредит Европейского банка реконструкции и развития. Для второго депо мы сможем купить до семидесяти единиц техники. Это не значит, что 70 тролейбусов будут списаны. Это какие-то несколько единиц. Это позволит нам делать капитальные ремонты, средние при нехватке того подвижного состава, который у нас есть.
Терміни надходження нових, більш сучасних, більш безпечних, більш комфортних тролейбусів залежать від того, як проходитимуть тендери. Вони проводяться на міжнародному рівні, згідно європейського законодавства. Вимога замовника, Харківської міської ради, – постачальник нових вагонів має відправити їх як найшвидше. Тож, повідомляють чиновники, на першу частину з сімдесяти нових тролейбусів, можна чекати вже у листопаді-грудні. Все інше надійде у дві тисячі вісімнадцятому. Проте, робота профільних відомств не обмежується одним лише очікуванням та перемовинами з інвесторами та кредиторами. Триває кропітка робота і у трамвайному парку.
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури
Параллельно мы занимаемся ремонтом трамваев. Если мы сделали в прошлом году 50 единиц капитальных ремонтов, то в этом году мы сделаем 46. Буквально закончим в течение двух-трех месяцев. Если будем успевать, будем дополнительно делать. Мы много сейчас уделяем времени и сил путевому хозяйству. В этом году закончили улицу Москалевскую, сейчас на окончательном этапе улица Гольдберговская, дошли до проспекта Гагарина, к Молочной. Начинаем Маршала Конева, делать будем Котлова, много лет это тянулось.
Так проблема зношеності трамвайних колій та самих трамваїв вирішується. Поступово, крок за кроком, повідомляє Євгеній Водовозов, комунальники планують облаштувати зручну та безпечну мережу наземного електротранспорту.