В госагентстве по вопросам электронного управления запустили кампанию “Тримай пораду від сусуда”

15.03.2019 13:40   -
Автор:
Саме через такі відеосюжети у держагентстві з електронного урядування хочуть розказати людям про електронні послуги. Зокрема про їх переваги. Кампанія складається з шести роликів – міні-серіалу «Тримай пораду від сусіда».Кожна серія присвячена окремій електронній послузі, а саме – оформленню допомоги при народженні дитини, запису до електронної черги для оформлення закордонного паспорта, відкриттю ФОП, отриманню витягу про земельну ділянку, повідомленню про початок будівництва та Електронному кабінету водія.
 
Олександр Риженко голова Державного агентства з питань електронного урядування України
 
Мета кампанії – популяризувати електронні послуги, які ми впроваджуємо разом із іншими державними органами. Протягом минулого року рівень користування електронними послугам зріс утричі. Це свідчить про затребуваність таких сервісів серед громадян і бізнесу.
 
Домовленості про популяризацію електронних послуг Харків має з держагентством. Про це сторони дійшли згоди під ЕКСПО-Конгресу, який проходив у Києві на початку лютого. Першу столицю представляла команда Офісу реформ. Координатор Олег Дробот переконує, що у запровадженні та спрощенні надання електронних послуг Харків задає тон іншим містам. 
 
Олег Дробот директор Департаменту реєстрації, координатор "Офісу реформ"
 
Харків, безумовно, є в Україні драйвером впровадження електронних сервісів. Вже майже рік у місті функціонує Портал електронних сервісів, де можна отримати унікальні для України електронні послуги – такі як онлайн-замовлення техпаспорта БТІ, онлайн-видача довідки про склад сім'ї та інших необхідних харків'янам довідок.
 
Але і городянам необхідно звикнути до того, що ці послуги можна отримувати онлайн, люди повинні навчитися ними користуватися. Наше спільне, в тому числі з Нацагентством з питань електронного урядування, завдання – популяризувати ці послуги серед населення.