В Харькове более 400 тысяч человек будут ездить по льготным электронным билетам
Майже кожен третій житель мегаполісу – пільговий пасажир в громадському електротранспорті Харкова. Наразі кампанія з видачі соціальних карток формату – E-Tiket, зазначили у міській раді, триває. Практично всі студенти і школярі, які мають знижку для проїзду в трамваях, тролейбусах та метро, вже з пластиковими квитками. З іншими категоріями пільговиків ще працюють. Бо обсяги роботи, підкреслюють чиновники, колосальні.
Світлана Горбунова-Рубан заступник Харківського міського голови з питань охорони здоров'я і соціального захисту населення З цього питання працюють не тільки соціальні служби, а працює все місто. Це наші районні адміністрації, які залучають до цієї роботи всіх, хто може долучитися. Це наші вузи, наші школи, наші заклади медичні. Всі хто може долучитися, всі реагують на наші прохання. Ми намагаємося зробити це якомога скоріше, але я хочу назвати вам цифри. Нам треба рознести майже 400 тисяч Е-Tiket. Скажіть, скільки часу для цього потрібно, і скільки людей для цього потрібно?! Ми десь на півдорозі.
Сама кампнія з видачі пільгових карток для населення вестиметься до тих пір, зазначили у міській раді, поки всі, без виключення містяни, не отримають електронні квитки. Мова про тих, хто має право на безоплатний, або проїзд в електротранспорті із 50-відсотковою знижкою. Проект Единого електронного квитка – суто для тих, хто є жителем Харкова.
Світлана Горбунова-Рубан заступник Харківського міського голови з питань охорони здоров'я і соціального захисту населення За жителя міста Харкова оплачує місто Харків. За жителів Харківської області – повинна платити Харківська область. Чи вона буде купувати E-Tiket, чи видавати на руки ті гроші, які повинні витратити згідно монитизації, яку зараз проводять. Все.
У разі махінацій із пільговими картками, зазанчили у міській раді, власник може назавжди позбутися єдиного електронного квитка для проїзду в трамваях, тролейбусах та метро. Передавати стороннім людям Е-тікет неварто. В разі виявлення невідповідного використання такої картки її просто заблокують. Наземний електротранспорт Харкова має повністю перейти на єдиий квиток з весни 2020 року.