В Харькове готовятся к открытию райцентры админуслуг
Простір, світло і комфорт. Так виглядатимуть територіальні підрозділи центру адміністративних послуг у кожному районі міста. Це приміщення Ленінського. Всі ремонтні роботи тут вже завершили. Персонал – всі профессіонали у своїй сфері – тим не менше пройшов стажування та склав іспити. До відкриття залишилося лише налаштувати техніку. Після цього спеціалісти будуть готові надавати громадянам більше ста двадцяти видів адміністративних послуг.
Вікторія Китайгородська начальник відділу Центру надання адміністративних послуг Ленінського району
-Перечень достаточно большой – и услуги регистрационной службы, миграционной службы, это всевозможные справки Департамента по делам семьи и молодежи. Его можно продолжать и продолжать.
Для зручності харків'ян в кожному центрі працюватимуть термінали електронної черги. Прийшовши сюди, людина має підійти до пристрою, обрати необхідного їй фахівця та отримати талон на відвідування. Чекати доведеться, кажуть співробітники центру Московського району, не більше 15 хвилин.
Оксана Буліпоп начальник відділу Центру надання адміністративних послуг Московського району
-Терминал будет отражать названия субъектов предоставления административных услуг. Нажимая кнопку, человек получает таллон, присаживается на диванчик, и когда на экране высвечивается номер его таллона, он проходит в сектор приема уже понимая, куда ему нужно идти, потому что на экране отразится место администратора, где его уже ожидают.
Якщо людина саме не справиться з терміналом, завжди можна звернутися за допомогою до адміністратора. В центрах буде все необхідне і для людей з обмеженими можливостями. Так, наприклад, для візочників скрізь облаштовані пандуси та спеціальні санвузли. Взагалі ж, наголошують фахівці, райцентри створюються для того, щоб городяни могли отримувати адміністративні послуги поблизу від місця проживання.
Ірина Синицька начальник управління підприємництва та дозвільних процедур
-Здесь можно получить на месте, в районе эту услугу, которая необходима для наших граждан. Конечно же, перечень будет координироваться, постоянно будет добавляться. Это не говорит о том, что вот сейчас 120 услуг. Они в процессе работы будут постоянно усовершенствоваться так, как усовершенствуется наше законодательство.