В Харькове хотят активно развивать государственно-частное партнерство
Модернізація житлово-комунальної сфери спільними зусилями. Зношеність мереж водопостачання, каналізації, теплових систем – суттєва. Тарифи не покривають витрат на ремонти. Тож, аби мати можливість ефективніше використовувати комунікації, по всій Україні працюють над запровадженням державно-приватного партнерства.
Наталя Мущинська кандидат економічних наук
Государственно-частное партнерство направлено на модернизацию, на строительство объектов инфраструктуры, социальной инфраструктуры, и на предоставление услуг, которые обычно оказывают наш скажем государтсвенный или коммунальный сектор. Эти отношения патрнерские базируются на долгосрочном сотрудничестве и на распределении рисков.
Та в Харкові за таким принципом державно-приватного партнерства працюють не перший рік. Але запорука розвитку – обізнаність. Тому в місті провели семінар з депутатами міськради, представниками комунальних підприємств Харківщини. Особливості та відмінності від звичайних договірних відносин, труднощі та переваги такого співробітництва. Обговорили всі нюанси. А ще – порівняли український та європейський досвід.
Наталя Мущинська кандидат економічних наук
Сравнительно с другими странами была дана оценка ЕБРР – украинское законодательство находится на достаточно высоком уровне, то есть у нас уже подготовлена законодательная база для реализации этих проектов.
Як приклад, завдяки закону про державно-приватне партнерство в Харкові вже успішно працює пасажирський транспорт. Оновлюється рухомий склад, зростає рівень обслуговування. І місто, використовуючи такий досвід, працює ще над кількома проектами. В тому числі з будівництва сміттєпереробного заводу. Тож владники зазначають, в Харкові готові і далі активно розвивати державно-приватне партнерство. Тому що це дає результат.