Олена Євдокімова завідуюча кафедри соціології та психології ХНУВС
Вважаю, що спілкування в інтернеті краще, ніж спілкування наживо. Зазвичай в інтернеті і проводжу весь вільний час. Я вважаю, що віртуальний світ є більш привабливим, ніж реальний.
Це уривок з твору "Я і мій комп'ютер" учениці десятого класу однієї з харківських шкіл. Їх писали у рамках дослідження, що провели науковці. Діти, крім твору, заповнювали анкети і таким чином у них визначали ступінь кіберзалежності. Отримані результати, розповідає Олена Євдокімова, шокували. Сімдесят шість відсотків опитаних школярів серед своїх захоплень назвали комп'ютер і телефон. Також з'ясували, що більша частина дітей за іграми чи в мережі інтернет проводить по п'ять-шість годин на день, а деякі взагалі по шістнадцять. Все це, констатують фахівці, впливає на їхній розвиток та здоров'я.
Олександр Бандурка заслужений юрист України
Це або невралгія, шизофренія, епілепсія, різного роду сколіозу, навіть ураження очей. Він по декілька годин сидить при певній безконтрольності, перш за все з боку батьків і, можливо, неуваги педагогів.
Крім того, діти через надмірний час користування гаджетами отримують спотворене уявлення про світ. Впливає це і на зростання злочинності серед неповнолітніх, констатують вже правоохоронці. Тільки торік діти скоїли майже півтисячі кримінальних правопорушень. Є серед цих злочинів і ті, що напряму пов'язані з інтернетом.
Андрій Хоменко начальник відділу ювенальної превенції
За прошлый год по Основянскому району из 14 криминальных правонарушений 11 совершил один несовершеннолетний. Это вид преступления – мошенничество в интернет-среде.
Отримані дослідження презентували батькам.
Лариса Манерко голова Міської батьківської ради
Далее мы хотим разбирать в нашей школе для родителей, которая была создана в ноябре 2017 года, мы хотим разбирать эти проблемы, и хотим понять, как нам бороться с этим, что нам делать, потому что статистика на самом деле устрашающая.
Олександр Бандурка заслужений юрист України
Простою забороною цього лиха не подалаєш. Треба, щоб увага дитина була переключена на позитивні явища – спортивні ігри, художню самодіяльність, спілкуваня з друзями, якісь захоплення в гуртках. Щоб дитина не була предоставлена само собі і не залишалась наодинці з комп'ютером.
