В Харькове работают над стратегией развития туризма
У Харкові підбили підсумки роботи Туристичної ради, яку було створено в березні цього року. Для цього запросили істориків-краєзнавців, директорів готелів та бізнесменів з різних областей України. За два місяці роботи ради, розповідають гостям заходу її засновники, в плані розвитку туризму були зроблені перші кроки. Головним з яких є розробка централізованої системи онлайн бронювання готелів Харкова.
Юлія Згурська начальник відділу розвитку туристичної інфраструктури та іміджевих проектів Департаменту міжнародного співробітництва
Главное отличие этой системы в том, что это комплексная программа, которая позволит туристам бронировать не только отели в городе Харькове, но и получать полный комплекс услуг: это и экскурсии, это и транспорт, и переводческие услуги, и те услуги, которые им необходимы. Эта система может полностью обеспечить туриста необходимой информацией и возможность забронировать ту или иную услугу.
До системи онлайн бронювання, кажуть в профільному департаменті, вже підключилися більше півсотні готелів міста. Цей проект збираються запустити до кінця цього року. Не менш важливим здобутком, кажуть представники ради, є вдосконалення вже існуючого туристичного сайту міста "харків-тревел", де знаходиться чимало корисної інформації про конкретні маршрути та історію міста.
Юлія Згурська начальник відділу розвитку туристичної інфраструктури та іміджевих проектів Департаменту міжнародного співробітництва
Мы доработали его как визуально, так и в плане наполняемости информацией. В ближайшее время будут открыты на нем два раздела: это раздел- форум, на котором все могут оставить свои отзывы и второй раздел, мы планируем дополнить турсайт разделом туристическая рада, т.е для того, чтобы люди знали чем занимается турсовет при городском голове, какие достижения, какие проекты.
Та аби туризм у Харкові швидше розвивався та більше інвесторів в нього вкладали свої кошти, для цього треба мати правильну стратегію. Ций документ в місті вже складають. Він, кажуть фахівці, має стати основним в розвитку туристичної сфери. За подібною стратегією вже працює Львів. Там його розробили, каже президент Львівського туральянсу, відразу після Євро-2012. Сьогодні ним хочуть поділитися із Першою столицею. Харків, каже гість зі Львова, має все необхідне, щоб стати туристичним центром України.
Олег Засадний президент Львівського туристичного альянсу
Харків, як і усі українські міста, він є дуже цікавим, ми бачимо і дуже багато соборів, і багато архітектурних будівель важлива є співпраця між містами, тому що крім того, що кожен з нас – міст є окремим турпродуктом, у нас є спільний туристичний продукт – це Україна, власне для цього треба використовувати цю співпрацю, щоб посили цей бренд України на міжнародному ринку.
Розробляти Стратегію розвитку туризму в Харкові планують завершити до кінця цього року.

Випуск № 142-143 (1057-1058) від 29.11.2025





