В Харькове разрабатывают новый бренд
В розробці візьмуть участь харківські компанії, які працюють з місцевими та міжнародними підприємствами і найкраще представлені на ринку. Вже створено дорожню карту, яка включає в себе низку напрямків: створення бренд-кансилу, проведення різних досліджень, розробка філософії і стратегію розвитку, щоб просувати бренд на території міста і країни. Бренд буде покладений в основу комунікації міської влади з жителями.
Михайло Лазарєв директор КЗ "Офіс реформ Харкова" Бренд города – это создание добавочной стоимости. Бренд города – это очень серьезный процесс, к созданию которого мы приглашаем всех присоединиться, потому что это та сущность, которая находится в каждом из харьковчан и мысль каждого в этом проекте будет очень важна.