В Харькове сохранят бесплатный проезд для льготников, но тариф возрастет
Держава зняла з себе відповідальність та передала на місця. У проекті бюджету на 2018 рік витрати за оплату проїзду людей пільгових категорій не передбачені. Однак це не означає, що ті, хто має право на безкоштовний проїзд почнуть платити, розповідають у профільному Департаменті мерії.
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста
Те, кто имели право ездить в метро – они будут ездить, те, кто имели право в наземном транспорте – они будут ездить в наземном транспорте. Эту ситуацию берет на себя город. На сегодняшний день это достаточно дорого, но в сегодняшней жизни выхода другого нет, для людей в первую очередь.
Наразі у місті близько шестиста тисяч пільговиків, серед них чотириста тисяч – це пенсіонери. За ними всіма зберігатиметься пільговий проїзд. Однак разом з тим, каже Євгеній Водовозов, ситуація на комунальних підприємствах міського електротранспорту критична. Жорстка нестача кадрів. На даний момент бракує чотириста фахівців, у першу чергу водіїв тролейбусів та трамваїв. Люди звільняються, бо невисока зарплата. Тож аби зберегти колективи – їм підвищать оплату праці. На жаль, говорить заступник мера, це призведе до зростання тарифу.
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста
Это не значит, что тариф поднимется 1 января, ни в коем случае, или 1 февраля, даже с законодательной точки зрения – это физически невозможно, но вероятность того, что к апрелю тариф повысится очень высокая. Мы просчитаем все варианты и соответственно после этого доведем цифры. Цифры на сегодня я назвать не могу, потому что для этого надо посчитать насколько мы реально поднимем зарплату, какая она будет, все с отчислениями.
У міськраді вже дали дозвіл комунальним підприємствам розпочати готувати розрахунки на вимушене зростання тарифу.