"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

В Харькове упростят и автоматизируют регистрацию мест проживания студентов

Єдина електронна база – замість купи паперових документів. Департамент реєстрації Харківської міськради отримав повноваження оптимізувати процес зарахування студентів за місцем проживання. На думку експертів нова система прискорить реєстрацію, а головне дасть можливість студентам не відволікатися від навчання, робітникам ж вишів дасть змогу спростити докуметообіг . 
 
Олег Дробот директор Департаменту реєстрації Харківської міської ради
 
До сегодняшнего дня соответствующие лица, которые занимаются паспортной работой в высшем учебном заведении должны были вручную все заявления, которые требуются по каждому студенту, периодически допуская ошибки, нужно было повторно это  заполнять. То сегодня мы презентовали автоматизацию этого процесса, когда заполнив определенную таблицу представитель высшего заведения может автоматически сформировать заявление, проверить его, и его останется только подписать. Потом, эти документы в комплексе передаются конкретным лицом в Департамент регистрации и мы их уже обрабатываем в автоматическом режиме.
 
Щорічно у Харків прибуває близько 40 тисяч студентів. Якщо раніше всі вони повинні були підготувати необхідні документи та передати паспортисту, то тепер, додає директор профільного департаменту, підготовкою та оформленям документів займатиметься уповноважена особа.  
 
Олег Дробот директор Департаменту реєстрації Харківської міської ради
 
Согласно действующего законодательства сегодня есть возможность не отправлять студента самостоятельно заниматься этой функцией, на базе каждого учебного заведения, соответствующим приказом уполномачивается конкретное должностное лицо, которое взаимодействует с Департаментом регистрации и по сути за студента готовит все документы, и эти документы комплексно системно по всем студентам передает уже непосредственно в Департамент регистрации.
 
Тобто електронна системма реєстрації студентів у гуртожиток значно спростить весь процес підготовки та оформлення  відповідних документів. Представники вузів також відзначають, що нова система прискорить уповноваженим особам їх роботу.  
 
Любов Гурак представник національного юридичного університету імені Я. Мудрого
 
Електронна форма реєстру, на сьогоднішній день, оптимізує роботу для паспортиста вузу і надасть можливість в електронній формі зберігати інформацію щодо реєстрації і зняття з реєстрації студентів за гуртожитком в навчальному закладі. І це є таким значним кроком. Це економить час для паспортиста і економить час співробітників реєстрації і полегшує їм роботу в електронній реєстрації студентів.
 
Олег Дробот директор Департаменту реєстрації Харківської міської ради
 
Мы стараемся с высшими учебными заведениями сделать так, что бы студенты, в принципе, не занимались вопросами регистрации места проживания, а только учебой и концентрировали свое внимание на учебном процессе, а все остальное делает вуз и Харьковский городской совет.
 
За словами Олега Дробота нова система почне працювати вже з понеділка.