В Харькове взялись за разработку его нового бренда

29.01.2020 14:26   -
Автор:
Яким повинен бути він – бренд Харкова. Сьогодні це вирішили з'ясувати в мерії. Тут провели круглий стіл, засідання дипломатичного клубу, на який запросили керівництво Департаменту міжнародних відносин, Офіс реформ і консулів іноземних держав. Захід пройшов доволі активно, тому що, за словами огранізаторів, були залучені правильні люди. Люди, які бачать Харків не тільки як його мешканці, а й як представники інших країн. Учасники заходу кажуть, що начасі не йде мова про те, щоб створити або переробити лише візуальну айдентику, якийсь логотип міста. Мова йде про більш глибокі дослідження для того, щоб зрозуміти, що таке Харків, для кого це місто, та яким його бачать в майбутньому.
 
Юлія Згурська заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва
 
Тот бренд и та визуальная айдентика, логотип, который существует на данный момент – это "Smart city", который используется на наших имиджевых мероприятиях, который презентуется на разных конференциях и так далее – это тот подход, который мы на протяжении 10 лет разрабатывали и продвигали. И сейчас, конечно же, не идёт речь о том, чтобы что-то кардинально поменять, хотя, возможно, как результат, будет это, но ведётся работа над тем, чтобы понять, что мы делаем, куда мы движемся и сегодня мы привлекли экспертов. Которые в дальнейшем поделятся своей точкой зрения, своим видением. 
 
До цього процесу, додає Юлія Згурська, будуть залучені фахівці з міст-побратимів, аби вони зі свого боку розповіли і показали як вони бачать місто. Також буде проведено велике опитування і серед значущих харків'ян та українців, щоб дізнатися у них якісь образи, що спливають в уяві, коли вони чують про Харків. 
 
Михайло Лазарєв голова КЗ "Офіс реформ"
 
Мы хотели, во-первых чтобы жители других стран знали о том, что такое Харьков. Т.е. это, однозначно, создание массированной рекламной компании. Какие должны быть сообщения донесены для людей – мы хотим сформировать концепцию, стратегию, это не история про логотип, а действительно, стратегия о том, что Харьков делает для того, чтобы вы открыли для себя Харьков. Либо в качестве места для жизни, либо в качестве места, куда вы инвестируете либо в качестве места откуда ты не хочешь уехать, т.е. для жителей. Бренд направленный на жителей в том числе.