"Харківміськліфт" оновить обладнання. Заміні підлягатимуть непрацюючі домофони або ж застарілі під`їздні двері будинків, що обслуговує підприємство. За словами керівництва КП, це необхідно, аби одночасно убезпечити мешканців багатоповерхівок, заощадити електроенергію – зберегти тепло в будинках.
Анатолій Кандауров директор КСП «Харківміськліфт»
Надо экономить электроэнергию, тепло. В первую очередь задача стоит утеплить здания и установить жителям правильно, чтобы работал домофон. Самое главное, не попадали туда посторонние люди, не воровали лифтовое оборудование, электрооборудование. Если взять по цифрам, то прошлый год у нас наворовали на 1.5 миллиона. Поэтому с этим надо бороться.
У результаті планової інвентаризації в усіх районах міста, працівниками "Харківміськліфту" було виявлено тисячу сто замково-переговорних пристроїв, які непридатні для використання, найбільше – у старих будинках. Тож, їх планують замінити на нові. Подекуди домофони встановлюватимуть відразу з новими дверима. Без замків на входах до під'їздів не обійтися, наголошують мешканці.
Олена Головко харків`янка
Ну конечно не удобно. Подъезд открытый, Вы ж понимаете, сколько там… и бомжи, и всё на свете. Было такое: дверь открыта, поднимаюсь на 5 этаж, сидит – страшно.
Всі заплановані на цей рік ремонтні роботи передбачені в міській програмі і фінансуватимуться з бюджету, підкреслили в профільному департаменті і запевнили, ніяких попередніх оплат від користувачів це не потребує.
Роман Нехорошков директор Департаменту житлового господарства
На этот год мы за счёт бюджетного финансирования, а не так, как говорит домофонная компания, что это будет за счёт средств жителей производится, планируем заменить порядка 700 самих замково-переговорных блоков в дверях и порядка 400 подъездов у нас будет произведена замена замково-переговорных блоков и самих дверей.
Будинок Тамари Шмигільвої змін вже зазнав. Жінка не приховує, взагалі якістю послуг комунальників задоволена.
Тамара Шмигілева харків`янка
Домофон у нас работает нормально. Никаких вопросов нет и не было. При обслуживании "Горлифт": позвонишь – приходят. Вот мы попросили, у нас дверь была ободранная некрасивая, они покрасили. Вызываешь на ремонт – сразу приходят.
Загалом, "Харківміськліфт" обслуговує 24 тисячі під`їздів та 9 тисяч домофонів. Вартість місячної оплати за послугу становить 5.5 гривень з одного користувача.