"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

В лікарнях Харкова з’явилися сурдоперекладачі

У п'яти міських лікарнях з'явилися сурдоперекладачі, аби люди з порушенням слуху могли без перешкод отримати медичні послуги. До переліку цих закладів приєдналася і восьма поліклініка. Де ми як раз і знаходимося. Ну що ж тепер на собі перевіримо, як це працює на практиці.
 
А виглядає це так: людина з порушенням мови або слуху підходить до реєстратури, і на місці відповідний працівник за допомогою планшету зв'язується із сурдоперекладачем. Все це відбувається в онлайн режимі.  
 
Наприклад, пацієнт прийшов до терапевту. Сурдоперекладач передає це реєстратору, той розповідає його прийомні години, і так само всю цю інформацію мовою жестів отримує людина.    
 
Потім – реєстратор дзвонить до лікаря і за пацієнтом та планшетом приходить медсестра, яка проводить людину до кабінету. Або ж це може зробити реєстратор. 
 
Ірина Танцура старший медичний реєстратор Харківської міської поліклініки №8 
 
Раньше, когда к нам обращался пациент с нарушением речи или слуха, они зачастую приходили со своими переводчиками, либо в их смартфоне была установлена эта программа, но за эту программу они оплачивали из своего кармана. Сейчас эта услуга полностью бесплатна.
 
На прийомі лікаря все відбувається таким самим чином. Медик за допомогою сурдоперекладача дізнається скарги пацієнта. Загалом в закладі кажуть, на тиждень до них приходять щонайменше 2-3 людини з порушеннями мови або слуху. 
 
Наталя Танько заступник головного лікаря по роботі Центру первинної медико-санітарної допомоги Харківської міської поліклініки №8
 
Две недели назад в нашей поликлинике по распоряжению мэра нашего города Геннадия Адольфовича Кернеса появились в нашей работе эти планшеты. Благодаря этому планшету общение с этими людьми упростилось гораздо, мы быстрее понимаем и более полно понимаем, потому что ранее это было гораздо сложнее и быстрее реагируем на их просьбы.
 
Цей крок впровадили в Харкові, аби всі мали однаково зручний доступ до медичної сфери та послуг. Такий самий принцип інклюзивності вже впровадили в БТІ та центрах надання адмінпослуг, система в лікарнях поки що працює у тестовому режимі, але в міскраді відзначають, що ця послуга вже затребувана.