В Региональном центре услуг теперь принимают специалисты в сфере защиты прав потребителей
Івета Мартинова прийшла до Регіонального центру послуг за консультацією фахівців у сфері захисту прав споживачів.
Іветта Мартинова відвідувачка Регіонального центру послуг Обратилась в Региональный центр по вопросу возврата бытовой техники, которая оказалась некачественной. Вот специалист мне разъясняет, как я могу решить этот вопрос – вернуть технику или вернуть деньги. Очень хорошо, что есть такие специалисты, такой центр, потому что самостоятельно очень сложно разобраться в этом вопросе.
Приймати громадян працівники держпродспоживслужби у Регіональному центрі почали всього кілька тижнів тому, розповідають у профільному Департаменті міськради.
Вікторія Китайгородська директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку В Региональном центре мы постарались предоставить возможность получения максимального количества наиболее востребованных услуг и консультаций. Учитывая актуальность вопроса в сфере защиты прав потребителей, а также то количество обращений, которое поступает в Департамент административных услуг и потребительского рынка, а мы занимаемся не только предоставлением услуг, в состав Департамента также входит управление потребительского рынка, отдел предпринимательства, так вот учитывая актуальность этих вопросов, мы, совместно с главным управлением госпродпотребслужбы в Харьковской области, организовали прием граждан в нашем Региональном центре.
Прийом тепер ведеться два рази на тиждень – по середах та п'ятницях, з дев'ятої до тринадцятої години. Громадяни приходять, пишуть заяву і її беруть в роботу. Проте треба мати із собою чек та заяву-підтвердження, що людина вже зверталась безпосередньо до підприємця.
Олександр Гордін заступник начальника ГУ Держпродспоживслужби в Харківській області Найчастіші випадки – це придбання товарів, які не відповідають якості, а саме до настання використання чотирнадцяти днів здійснюються якісь проблеми з їх використанням або поломки, та інше. Дуже часто звертаються з тим, що надання послуги, яка була замовлена, не надається.
Якщо людина надає всі потрібні документи - їх відправляють до Києва і звідти дається дозвіл на перевірку. Далі працівники у сфері захисту прав споживачів вже виходять на об'єкт та складають адмінпротоколи на підприємців. Громадяни, в свою чергу, отримують або новий товар, або їм назад повертають кошти.