В Украине упростили регистрацию бизнеса и недвижимости

25.01.2014 19:10   -
Автор:

2014 рік приніс чимало нововведень до державної реєстраційної служби. Мета їх, каже начальник установи в Харківській області Олег Дробот, полягає в тому, щоб ще більше спростити отримання адміністративних послуг громадянами. Так з першого січня значно скоротився термін розгляду документів реєстрації права власності на нерухоме майно.

Олег Дробот начальник реєстраційної служби Головного управління юстиції в Харківській області

Сегодня он составляет 5 дней. Есть исключения из этого срока, они по-прежнему остались и в 14-дневный срок рассматриваются документы по регистрации единого имущественного комплекса, а также те документы, которым при регистрации регистратором формируется свидетельство о праве собственности, в частности это регистрация прав на вновь созданные, вновь построенные объекты недвижимости либо реконструированные.

Новації є і в плані реєстрації бізнесу. Тепер підприємцям, які хочуть відкрити власний бізнес, для обрання спрощеної системи оподаткування не треба звертатися у Міндоходів та зборів.

Олег Дробот начальник реєстраційної служби Головного управління юстиції в Харківській області

Сейчас на стадии подачи документов на регистрацию в регистрационную службу желающие избрать упрощенную форму налогообложения подают дополнительное заявление сразу регистратору регистрационной службы, регистратор регистрационной службы самостоятельно формирует пакет документов, сканирует его и средставми реестра отправляет в Министерство доходов и сборов.

Крім того, з одинадцятого лютого набуде чинності новий порядок реєстрації прав на нерухоме майно. Згідно з ним, людям надаватиметься альтернатива подання документів до органів реєстрації через пошту. При цьому папери необхідно буде завіряти нотаріально.
Також вирішено питання з втраченими документами. Це стосується переважно свідоцтв про право власності, які видавалися органами місцевого самоврядування. З середини лютого реєстратор на підставі архівної довідки людям, які втратили ці папери, видаватиме дублікат.

Всі ці зміни, каже Олег Дробот, – це результати роботи установи за минулий рік. Саме у 2013-му вона з'явилася і вже за кілька місяців вийшла на заплановану потужність і створили необхідні умови для спрощеного та прискореного оформлення майнових документів. З'явилися кваліфіковані спеціалісти, ввели нові послуги, скайп-консультації та електронні термінали.

Олександр Козьмін харків'янин

Очень удобно, потому что не надо подходить, искать кучу людей, которые могут ответить на вопрос. Подошел, нажал, выбрал пункт и собственно говоря, все удобно, хорошо, особенно порадовала функция отправки на почту, потому что на самом деле не все можно запомнить, не всегда можно записать, не всегда у тебя есть ручка под рукой. Надеюсь информация на почту придет, все будет хорошо.

Чимала робота торік була проведена і в підрозділах реєстраційної служби області, де від початку дві тисячі тринадцятого виявили багато зауважень. Необлаштовані приміщення, невпорядковані архіви, нестача кваліфікованих кадрів та численні черги. Завдяки системній співпраці із обласними керівниками всі ці питання майже вирішені. Це підтверджують, як самі реєстратори, так очільники районів та їх пересічні мешканці.

Андрій мешканець м. Первомайського

Люди делают свою роботу, в сроки укладываются, значит, все хорошо.

Володимир Чінгузов начальник реєстраційної служби Первомайського районного управління юстиції

На сегодняшний день организационные моменты по большей части уже разрешены. В основном это моменты, связанные, скажем так, с обустройством помещений, с налаживанием системы взаимодействия с нотариусами, земельными ресурсами, с теми органами, от которых мы получаем информацию необходимую для регистрации, могу заверить, что в Первомайске со всеми учреждениями, организациями, у нас эта связь налажена, поэтому на сегодня, то, что было в начале года, этой проблемы нет и мы оперативно, со всеми взаимодействуя, находим взаимопонимание.

Віктор Намчук голова Первомайської райадміністрації

Не было единого понимания цели, которую мы должны были достичь, и когда пришли сроки в части того, что служба должна работать, мы поняли, что мы были не готовы. И были предприняты все усилия для того, чтобы все это объединить, воссоединить и то, что сегодня Олег Викторович видел и то, что мы сделали сегодня есть уже позитив, потому что люди приходят в одно место и получают услугу – это очень важно.

Загалом же за минулий рік до реєстраційної служби Харківщини надійшло понад 150 тисяч звернень громадян і всі вони були розглянуті. Крім того, було зареєстровано близько дев'яти тисяч підприємців, оформлено більше тридцяти ЗМІ, не один десяток політичних партій та громадських об'єднань, серед яких спортивні, правові та культурні організації.