В вестибюлях харьковского метро установят около 200 терминалов для “E-ticket”

07.02.2018 16:20   -
Автор:
Як тільки-но нова система "E-ticket" запрацює у Харківському метро ще можна буде користуватися старими метрополітенівськими картками, а от поповнювати їх вже не вдасться, зазначають фахівці. Так поступово здійснюватиметься перехід на новий вид оплати проїзду. Для зручності пасажирів термінали для поповнення єдиних електронних квитків з'являться на всіх станціях підземки. Більш того обіцяють встановити і такі, що видаватимуть здачу. 
 
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста 
 
На 49 вестибюлях появятся аппараты, которые выдают сдачу, принимая любую купюру. В общей сложности 49 будет точно, которые дают сдачу и те, которые не дают, но принимают оплату их будет ещё до 150 единиц, 150-170.  
 
А працюватимуть турнікети і термінали системи єдиного електронного квитка у Харківському метрополітені тільки після того, як робота системи "E-ticket" буде на всі 100% налагоджена в наземному електротранспорті і діятиме бездоганно, підкреслив віце-мер. Зараз в тестовій роботі вже четверта версія програмного забезпечення, яку чеська компанія-підрядник продовжує доопрацьовувати.  
 
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста 
 
Мы должны понимать, что мы установили систему, мягко говоря, в старый подвижной состав, у нас есть миллион проблем, с которыми не сталкивались до этого чехи. Они эти проблемы устраняют и достаточно быстро. По их прогнозной оценке стабильную работу в наземном транспорте они ожидают на 1 марта. Нравится это кому-то или нет, но мы живём во времена, когда без этого уже нельзя. Это будет работать и никаких сомнений у нас в этом нет. 
 
Передбачена і система контролю і обліку оплати за проїзд. Перевірку здійснюватимуть контролери. І всі, хто не сплатив карткою, повинні будуть вже сплатити штраф.
 
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста 
 
Когда контролёр войдёт в салон, первое, что он сделает, а это происходит между остановками, он на бортовом компьютере блокирует систему и дальше идёт по салону и специальным прибором проверяет проезд. Т.е. если он уже зашёл в салон и заблокировал систему, заплатить за проезд уже не получится.  И человек попадёт в ситуацию, когда он вынужден будет платить штраф.  
 
І тільки після того, зазначив Євгеній Водовозов, як і в наземному електротраспорті та метрополітені запрацює єдинний електронний квиток, систему "E-ticket" будуть впроваджувати і на автобусних маршрутах.