"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

#ВЧИТЕЛІВАЖЛИВІ: Хто представляє Харків на Національній премії “Global Teacher Prize Ukraine 2024”

YouTube video player

У метрошколі на станції “Академіка Павлова” учні 7-их та 10-их класів згадують, як воно, вчитися офлайн за партами. У когось на порядку денному скіфи і сармати, а у когось Україна в часи Першої світової. Однак спільним залишається одне – на заняттях немає місця довгим нудним лекціям та подвійним листочкам.

На заміну приходять інноваційні методи викладання, штучний інтелект і цифрові технології. Саме їх у своїй роботі використовує учитель історії Харківського ліцею №3, співавтор модельних навчальних програм та підручників, спікер освітнього проєкту “На Урок” тридцятиоднорічний Владислав Кронгауз.

КІРА СЕМИКЛАСНИЦЯ
У нас уроки історії такі живі, такі веселі. Типу, коли веселі та живі, краще запамʼятовується новий матеріал та класно проводяться уроки.

КАТЯ СЕМИКЛАСНИЦЯ
Так, це було дуже класно. Я обожнюю школу, сумую за нею. Ось, а ми передавали картки по колу, показували. Був інтерактив, сподобалось дуже.

ЕМІЛІЯ СЕМИКЛАСНИЦЯ
На уроках ми дуже багато робимо інтерактивних вправ. Дуже багато граємо в Кахут, кожної неділі граємо в кахут. Це як тест тільки в формі гри. Там є запитання, в тебе накопичуються бали, там треба збирати бали. Можна ще збирати різне: сонце, якісь планети у нас. І ми це все збираємо. І ті, хто перемагають в цьому конкурсі, отримують, звісно, гарні оцінки. Але і всі інші також отримують оцінки гарні.

Цьогоріч саме Владислав Кронгауз представляє Харків у голосуванні за найкращого вчителя України за версією Національної премії “Global Teacher Prize Ukraine 2024” – престижної національної премії для видатних вчителів. Він уже увійшов у ТОП-10 педагогів і тепер змагається за перше місце. За словами учнів пана Владислава, іншого результату вони й не очікували.

СОФІЯ МАКАРЕНКО ДЕСЯТИКЛАСНИЦЯ
В нього така особистість, що вона заохочує вивчати історію. І навіть, якщо вона тобі не дається, вона все одно легка для тебе.

МАРІЯ СЕМИКЛАСНИЦЯ
Я вже віддала за нього голос. Він найкращий! Голосуйте за нього. Він найкращий вчитель всієї України та, мабуть, всього світу!

Як зазначає сам пан Владислав, бажання зв’язати своє життя з історією у нього виникло ще у 8 класі, а стати вчителем вирішив у 14 років. Зараз педагог має 9-річний досвід та власне бачення того, якою має бути сучасна освіта.

ВЛАДИСЛАВ КРОНГАУЗ УЧИТЕЛЬ ІСТОРІЇ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ “ХАРКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ХМР”, ФІНАЛІСТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРЕМІЇ “GLOBAL TEACHER PRIZE UKRAINE 2024”
Урок повинен бути яскравим, він повинен бути таким, щоб дитина запамʼятовувала, у неї були певні враження, важливою умовою є рефлексія, необхідно мати зворотній звʼязок, якщо є потреба, надавати консультації додаткові.

У своїй роботі пан Владислав застосовує численні сучасні методики. Зокрема, його уроки не обходяться без використання цифрових ресурсів, багато із яких не перекладені українською, як от авторські американські чи європейські розробки. В нагоді стає те, що діти вільно володіють іноземною мовою.

ВЛАДИСЛАВ КРОНГАУЗ УЧИТЕЛЬ ІСТОРІЇ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ “ХАРКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ХМР”, ФІНАЛІСТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРЕМІЇ “GLOBAL TEACHER PRIZE UKRAINE 2024”
Це матеріали, спрямовані на проєктну діяльність, матеріали, спрямовані на дослідження, створення бізнес-проєктів. Ну, здавалося б, як повʼязані бізнес-проєкти з історією. Але насправді підготувати якийсь туристичний маршрут, запропонувати його іншим учасникам, навчитися продавати ці путівки в країни стародавнього світу чи середньовіччя – це надзвичайно цікаво. Для дорослих дітей, для старших профільних класів, це інший формат. Там вони беруть участь в конференціях. Це кропітка робота, але вона дає свої результати, тому що діти мають можливість зустрітися із провідними науковцями українськими і закордонними, вони мають можливість слухати лекції з університетів Торонто, Польщі, Туреччини. Таким чином ми намагаємося розширювати горизонти і руйнувати стереотипи про те, що дистанційне навчання є неефективним та нудним.

Широкомасштабна війна внесла корективи в діяльність Владислава Кронгауза. Зокрема, він долучився до соціальних ініціатив з підтримки дітей, евакуйованих з окупованих територій. Педагог мешкає поблизу Північної Салтівки, тому без досвіду роботи під “прильотами” не обійшлося. Однак, за словами пана Владислава, саме вчителювання дозволяє йому не піддаватися відчаю.

ВЛАДИСЛАВ КРОНГАУЗ УЧИТЕЛЬ ІСТОРІЇ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ “ХАРКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ХМР”, ФІНАЛІСТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРЕМІЇ “GLOBAL TEACHER PRIZE UKRAINE 2024”
Історія показує, що війни, вони циклічні. Є час, коли вони починаються, і є час, коли вони завершуються. Робота, вона дозволяє не розсіювати увагу, вона дозволяє концентруватися на чомусь . Інтенсивність обстрілів у нас останнім часом збільшується, і це ускладнює освітній процес. Але, тим не менше, результативність нашої роботи вона засвідчує і участь в олімпіадах, в турнірних рухах, і в конкурсах. Ми навіть беремо участь в грантових проєктах, дуже важливо, щоб діти розуміли, що вони можуть своїм інтелектом, своєю головою заробляти гроші. І що наука, це не щось таке для старих дідусів і бабусь, які сидять в академіях, а що це дійсно прогресивно.

У разі своєї перемоги в “Global Teacher Prize Ukraine 2024” пан Владислав планує реалізувати інноваційний проєкт для комплексного вивчення історії.

Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.

ВЛАДИСЛАВ КРОНГАУЗ УЧИТЕЛЬ ІСТОРІЇ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ “ХАРКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ХМР”, ФІНАЛІСТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРЕМІЇ “GLOBAL TEACHER PRIZE UKRAINE 2024”
Це якраз таки платформа, яка буде зручна, доступна. Вона буде містити і контент-відео, і ігри, і можливість зворотного звʼязку, і підготовку до тестів, і навіть ми туди включили завдання для підготовки до іспиту на отримання громадянства. Тобто, такий комплексний підхід до вивчення історії для всіх, кому це цікаво, для школярів, для дорослих, для іноземців.

ВЛАДИСЛАВ КРОНГАУЗ УЧИТЕЛЬ ІСТОРІЇ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ “ХАРКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ХМР”, ФІНАЛІСТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРЕМІЇ “GLOBAL TEACHER PRIZE UKRAINE 2024”
Працюємо наскільки можна, не складаємо рук, надихаємо своєю творчістю вчителів і загалом українців, для того, щоб вони вірили в світле майбутнє. І сподіваємося на те, що найближчим часом настане довгоочікувана перемога, і ми зможемо ходити наживо, в нашому рідному Харкові, будемо його відбудовувати, розвивати, цілими поколіннями випускників, вчителів, дітей, які люблять наше місто, бо його неможливо не любити.

ОСТАННІ НОВИНИ