Від першого липня Державна реєстраційна служба надаватиме послуги тим, хто вирішив відкрити або закрити власний бізнес
Керівники державної реєстраційної служби, голови районів та очільники області. Вони зібралися, аби підбити підсумки роботи установи. Від початку діяльності реєстраційної служби Харківщини минуло майже півроку – достатньо часу, аби зробити процедуру реєстрації майнових прав більш спрощеною, прискореною та дешевою для людей. Однак на практиці, каже губернатор Михайло Добкін, в обласних підрозділах служби, склалася інша ситуація.
Михайло Добкін голова Харківської обласної державної адміністрації
-Однако уровень удовлетворенности граждан работой регистрационных служб является критически низким, а анализ состояния дел в данной сфере вызывает серьезную обеспокоенность. По информации глав районных государственных администраций работа регистрационных служб на местах, организована не надлежащим образом, а в большинстве случаев проводится с многочисленными нарушениями требований дествующего законодательства. Такой подход к выполнению служебных обязанностей привел к беспрецендентным случаям срыва работы регистрационных служб на территории Балаклейского и Нововодолажского районов.
І це ще не все. Недоліки та порушення в роботі реєстраційних установ районів області виявила і прокуратура. Вони стосуються як облаштування робочих місць державних реєстраторів, так і порушення строків розгляду заяв про реєстрацію майнових прав.
Леонід Лахтюк заступник прокурора області
-Реєстраційною службою Харківського районного управління юстиції порушуються строки розгляду заяв про реєстрацію майнових прав. Як приклад, заява субєкта прийнята реєстраторов 10 квітня поточного року, а рішення про державну реєстрацію прав прийнято лише 7 травня, тобто на 16-й робочий день, хоча за законом реєстрація повинна бути проведена у день звернення і з відповідною заявою.
І подібні факти на Харківщині не поодинокі. Причина їх, каже губернатор Михайло Добкін, криється в кадрах.
Михайло Добкін голова Харківської обласної державної адміністрації
-Сегодняшнее состояние дел свидетельствует о некомпетентности и неспособности начальника регистрационной службы обеспечить выполнение задач , поставленных Президентом и предусмотренных законодательством Украины. Создайте, с нуля создайте без денег, без возможностей, со сложностями как многие коллеги, которые здесь работают в таких же точно условиях, как пример доклад Дробота Олега и деньги нашли в одном и том же ведомстве, и помещение нашли.
Мова йде про державну реєстраційну службу Харкова, яку очолює Олег Дробот, вона на відміну від обласної установи, впоралася із поставленою, згідно із адміністративною реформою, задачею. В державній реєстраційній службі Харкова створили всі умови для спрощеного та прискореного оформлення майнових документів. Починаючи від кваліфікованих спеціалістів, які надають консультації під час оформлення паперів, до дотримання термінів розгляду заяв речових прав.
Олег Дробот начальник Державної реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції
-Последней новацией в регистрационной службе Харькова является привлечение на постоянной основе независимых общественных наблюдателей, которые постоянно контролируют качество предоставления услуг сотрудниками службы и дают еженедельную, ежедневную оценку на заслушивание руководству и принятию управленческих решений.
Час на помилки і на справді обмаль, каже Олег Дробот, адже з кожним днем у реєстраторів роботи стає все більше. Через два тиждні у держслужбі надаватимуть послуги і тим, хто вирішив відкрити або закрити власний бізнес.
Олег Дробот начальник Державної реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції
-С 1 июля 2013 года опять новое испытание, опять новая ответственность, с увереннностью могу сказать, что регистрационная служба Харькова готова к новым полномочиям.
Олександра Суфіянова