Фінансування пільгового проїзду громадян – це чергова соціальна проблема, яка наразі залишається невирішеною на державному рівні. Перевізники всіх регіонів, в тому числі й Харківщини, б'ють на сполох. Кажуть, попереду великодні свята, дачний і садовий сезони, а транспортні підприємства досі без грошей.
Олександр Капленко директор фірми-перевізника
Денег из государства нет пока. Обещают, где-то, где-то там… но сегодня уже прошло 3 месяца и очень тяжело. Я боюсь, что это может быть очень плачевно. Транспорт, просто, особенно по селам, не выдержит. Автобус не заправишь, не сделаешь… И к сожалению, нужно из этого искать выход!
Вихід, – говорять фахівці, знайшли місяць тому, коли у Верховній Раді зареєстрували Закон про держфінансування проїзду пенсіонерів, інвалідів, учасників АТО та інших пільговиків. Передбачалося, – повідомили представники партії "Відродження", що гроші будуть перенаправлені з субвенцій, розрахованих на надання пільг та житлових субсидій. Але президент Порошенко ветував цей закон.
Володимир Скоробагач голова фракції партії "Відродження" у Харківській облраді
Харьковской области для финансирования льготных перевозок необходимо порядка 600 миллионов гривен в год. Для местных бюджетов это неподъемные суммы. Поэтому применять вето в отношении закона, который помогает местным бюджетам профинансировать льготы по оплате проезда, является социально несправедливым. Это лишит 700 тысяч харьковчан их законных прав. Депутатская группа «Партия«Відродження» призывает парламент преодолеть вето Президента относительно закона, который регламентирует финансирование компенсации за льготный проезд отдельных категорий граждан.