"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

Во всех районах Харьковской области будут открыты пункты неотложной медпомощи. Все они будут обеспечены машиными скорой помощи

У всіх районах Харківщини будуть створюватися пункти невідкладної медичної допомоги, які забезпечуватимуться автомобілями швидкої допомоги, про це під час відвідин селища Комсомольске повідомив губернатор Михайло Добкін.

Михайло Добкін голова Харківської обласної державної адміністрації

-В этом году мы получим большое количество машин, закупленные за средства государственного бюджета для работы экстренной медицинской помощи, а существующий парк мы передадим на первичный уровень, и я думаю, что первые, кто получат машины, это селище миського типу Комсомольське, где будет две машины для оказания скорой помощи, а работу мы эту завершим в 2015 году, как того требует законодательство.

Взагалі ж згідно з соціальними ініціативами Президента України на Харківщині постійно, ось же протягом останніх років, відкривають амбулаторії сімейного типу та ремонтують фельдшерсько-акушерські пункти. Так у дві тисячі десятому році найбільш визначними входини були до нової амбулаторії в селі Залінійне на Зачепилівщині, яку оснастили сучасним обладнанням. Не менше медзакладів розпочали свою роботу і в минулому році. Серед них – лікарська амбулаторія в Руських Тишках, забезпечена штатом кваліфікованих медпрацівників та новим устаткуванням, амбулаторія сімейного типу в Ватутіне Нововодалазького району, в якій розмістили безліч кабінетів та трикімнатну квартиру для лікаря, та багато інших. Цього року темпи в плані відкритя медзакладів не збавили. Нещодавно, наприклад, в селищі Комсомольське запрацював пункт невідкладної медичної допомоги, роботу якого проінспектував і губернатор Михайло Добкін. Заклад створили для того, щоб розвантажити екстренну медичну допомогу і надавати людям поміч у нічний час, коли не працюють сімейні лікарі. Та і на цьому на Харківщині, запевнив губернатор, не зупинятимуться. Поки первинна меддопомога не стане досконалою і доступною кожному мешканцю області.