Зима скінчилась – взуття змінилось. Та не тільки для харків"ян, а й для їх автівок. Нині у місті усі СТО переповнені машинами. Автовласники поспішають перейти на літню гуму. Та задоволення це не з дешевих. Ціни підстрибнули майже удвічі. Тепер за кожне відбалансоване кОлесо лише за роботу виходить майже сто гривень.
-Пятьдесят- шестьдесят за колесо.
-Дорого.
Та самі власники автомайстерень пояснюють, ціни у сезон- завжди вищі. До того ж майже усю гуму завозять з-за кордону. Така ситуація і через те, що усі виробники працюють у першу чергу на такі ринки, як Японія. Туди возити вигідніше, бо там і обсяги виготовлення автомобілів більші. Тим не менш у Харкові дефіциту із шинами -немає, -кажуть водії. Лише ціна у порівнянні з минулим роком підвищилась тридцять-сорок відсотків.
Михайло Нимчук, майстер шиномонтажного відділу:
– Все зависит от экономики, и от курса валют. Потому что вся резина идет из-за границы, все равняется к евро, от евро растет и цена.
До того ж, пояснюють фахівці, водії самі купують лише закордонну гуму. Про вітчизняну навіть не запитують. З її виробництвом в Україні проблеми вже три роки поспіль.
Олексій Нижнік, менеджер з продажу шин:
К- ачество сырья у нас другое, и оборудование другое, нежели импортные покрышки, и привезти сюда их тоже дороже.
На даний момент імпортери відстають від графіка на два-три тижні, і поки що ринок забезпечений необхідною кількістю літніх шин лише на п"ятдесят- шістдесят відсотків. Потреби ж, навпаки виросли, на двадцять відсотків у порівняння з минулим роком. Цьому посприяла і тепла зима, бо більшість водіїв під час неї проїздили на літній гумі.
Євгенія Кутнова, Євген Карпенко,Харьковские Известия