З першого липня в Україні відкрити та закрити бізнес буде легше
З першого липня в Україні спроститься процедура відкриття та закриття бізнесу. Міністерство юстиції України передало ці повноваження до державної реєстраційної служби. Тож ті хто вирішить створити власне приватне підприємство, або припинити фінансову діяльність зможуть скористатися послугою "єдиного вікна", на думку фахівців це значно спростить продцедуру оформлення документів.
Людмила Сидора юрист
-На сегодняшний день начинается регистрация предпринимательской деятельности, как для физических лиц-пердпринимателей, так и для физических лиц с регистрационной палаты. туда подается первичный пакет документов, уплачивается установленная законодательством пошлина и предприниматель либо же юрлица ожидают какой-то промежуток времени, если это регистрация, это до недели, получают на руки выписку з Єдиного державного реєстру – это первичный документ, подтверждающий, что частный предприниматель состоялся либо юрлицо как такое и уже существует.
Сьогодні отримавши довідку з реєстру підприємець повинен ще відвідати податкову, подати заяву на обрання системи оподаткування та отримання печатки. В середньому ця процедура займає близько трьох тижнів. Після ж того, як нововведення запрацює, кажуть юристи, час на неї значно скоротиться.
Людмила Сидора юрист
-Если оно конечно будет так, как планируется, так как хочется, все действительно в одном месте и ходить туда исключительно два раза: подать и забрать, это было бы конечно чудесно.
Коли система єдиного вікна запрацює, підприємці під час відкриття та закриття приватного підприємства також зможуть використовувати цифровий підпис. Що ще прискорить процес. До новацій, які збираються впровадити у держслужбі, громадяни ставляться по-різному.
Зінаїда харків'янка
– Я считаю, хорошо.
– А в чем?
– Потому что там есть определенные сложности, когда мы оформляем себе бизнес, во-первых неудобства и сложности там: не дают разъяснения, консультантов нет, а здесь приходишь – культурно, красиво встречают, три человека дают тебе консультацию, я думаю, это удобно и хорошо.
Костянтин харків'янин
-Лишь бы очередей не было. Вы понимаете, когда приходишь и приносишь все документы и ты пятьсотый, не сильно хорошо, а так если очередей нет. Если она работает исправно, то вариантов никаких не может быть.
Олександр юрист
-Вот эта служба, я считаю, создана правильно, я думаю, что работать будут, единственно, что надо практику нарабатывать.
Та це ще не всі нововведення, які планують впровадити в установі. Первинна реєстрація майна та землі, новобудови та питання іпотеки – і далі залишаться за реєстраційною службою. А ось оформлення всіх договорів на нерухомість вторинного ринку, до кінця року, передадуть до приватних нотаріусів.
Олександра Суфіянова