Айна Тимчук заступник Харківського міського голови, керуючий справами виконкому
-В настоящее время принимаются меры по кардинальному улучшению рассмотрения обращений граждан по вопросам жилищно-комунального и дорожного хозяйства, которые требуют ежечасного внимания, большой концентрации сил и ресурсов, с этой целью проводятся организационные мероприятия по созданию единого центра, который обеспечит централизованный учет таких письменных обращений и качественно новый уровень ответов на них.
Наразі у Харкові створена багаторівнева система роботи зі зверненнями громадян. Її поступово модернізують. Серед нововведень минулого року – прийом від городян фотоскарг, проведення Інтернет-конференцій міського голови. Загалом за минулий рік влада Першої столиці отримала майже тридцять чотири тисячі письмових звернень від городян, більше третини з них – саме стосовно житлово-комунальних проблем. І жодна з них не залишається поза увагою і знаходиться на особистому контролі у мера.