За минулий рік до служби 1562 надійшло близько 700 тисяч заяв
Іван Блошенко пенсіонер
-Утром прихожу вода разлита, видите чёрное, хорошо что плёнкой закрыто. Звоню 1562.
Пенсіонер панікував, з його слів, квартиру заливало. Щоправда до нижніх поверхів не дійшло, але як самотужки виправити ситуацію не знав, тож чекав порятунку фахівців. Завку в службі 1562 прийняв оператор. Далі все за відпрацьованою схемою – сигнал передали до комунального підприємства.
Яна Алексія оператор служби "1562"
-Вот если тут посмотреть, заявка ушла. Они сразу выставили регламент выполнения заявки и т.к. это аварийная до сегодня до 23.59.
Аврійна бригада, каже пенсіонер, підоспіла вчасно, лиха не сталося.
Іван Блошенко пенсіонер
-Никаких притензий к 1562 нету. Вот же видите пригнали.
З'ясували і причину протікання, виявилось, що господарь з порушеннями встановив додаткову батарею. Воду зі стояка довелось зливати, опалення відключати і усувати дефекти.
Анжела Сушко кореспондент
-Тільки минулого року до служби 1562 надійшло майже 700 тисяч дзвінків, і це на тритину більше ніж позаминулого року. Більшість з них, за данними операторів, стосується негараздів комунального господарства.
Надходять скарги і щодо роботи лІфтів, внутрішньобудинкових електромереж, освітлення, благоустрою території. Чимало, кажуть, і просто інформаційних питань, коли люди потребують консультацій.
Тетяна Агафонова старший оператор служби "1562"
-Вот женщина звонила, масса вопросов, масса, при чём такие, которые к нам не относятся, но тем не менее ей нужно объяснить куда ей обращаться.
Програмне забезпечення служби дозволяє працювати в режимі он-лайн. Тут не тільки реєструють завки, а й слідкують за терміном їх виконання, про що інформують заявника.
Любов Єрохіна начальник служби "1562"
-Они могут перезвонить через какое-то время уточнить, узнать. Мы диктуем им регламент, который им коммунальные предприятия выставляют. Аварийные все выполняются "терміново", сразу как получили, т.е. после следующей аварийной ситуации они переезжают на выполнение этого звонка.
А щоб робота була більш оперативною, в планах служби – створення єдиної карти, на якій, знову ж таки в режимі он-лайн, будуть зазначені всі аварійні ситуації і пересування спецавтомобілей комунальних служб міста.
Анжела Сушко, Ярослав Кононенко, Харьковские Известия.