В залі – медичні робітники з усіх дошкільних закладів Харкова. Зібрали їх представники держсанепідемслужби, аби розтлумачити нюанси роботи нової програми – "Електронна система контролю за проходженням медогляду". ЇЇ створювали протягом кількох місяців фахівці міського інформаційного центру.
Олеся Чернишова головний спеціаліст Харківського міського управління ГУ санепідслужби в Харківській області
Она нам поможет систематизировать планы медосмотров сотрудников предприятий и организаций. Поможет составлять отчёты своевременные за любой период времени и года.
Щоб працювати у цій програмі, необхідно пройти просту реєстрацію, інформують фахівці. Потім внести всі дані про співробітників закладу. При цьому, повідомляють розробники, вона доступна не лише для навчальних закладів, а й для всіх організацій, де потрібно систематично проходити медогляд. Це салони краси, заклади громадського харчування, табори. Передбачено і те, зазначають у держсанепідслужбі, що програма проінформує, якщо людина вчасно не пройшла плановий огляд у лікарів. Однак всі особисті дані про стан здоров'я співробітників залишаться конфіденційними.
Олеся Чернишова головний спеціаліст Харківського міського управління ГУ санепідслужби в Харківській області
В данной программе будет видно, что человек просрочил, на какой срок он просрочил. И руководителю будет об этом известно, и нам будет известно, и тогда мы будем связываться с руководством, устранять причины не прохождения медосмотра.
Медики кажуть, ця програма значно полегшить їхнє життя. Бо зараз всі звіти зберігають у товстенних папках.
Ірина Тушева медсестра дитсадку №6
Будет легче. Во-первых, будет всё чётко везде. Так как бумажка может затеряться. В электронном виде будет удобнее. Даже регистрировать и следить, чтобы все всё вовремя делали.
Тамара Луценко медсестра дитсадку №447
Намного легче, намного удобнее нам для работы, и проверяющим, отчёты сдавать будем.
Нову електронну програму медпрацівники вже починають освоювати та вносити до неї дані співробітників. На повну система запрацює на початку наступного року.