
Харків буде збирати свої автобуси та електробуси. Про це заявив міський голова. Більш того, Харків поступово переходитиме на власну зелену енергетику. Оскільки це відкриває великі можливості як для міста, так і для його жителів. Принаймні такі плани є і їх будуть поступово втілювати в життя, підкреслив мер.
ІГОР ТЕРЕХОВ ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
До війни у нас був проект, я хочу до нього повертатися щодо зборки автобусів в тому числі електробусів. Чому я за електробуси? Бо коли у нас буде зелена наша енергетика, то нам буде безкоштовно зарядки цих електробусів. І ми до цього йдемо. Крім цього – метрополітен. Ви розумієте, що основне в тарифі на метрополітен – витрати на електроенергію. Трамваї. І майбутнє. Знаєте, Німеччина, допустила дуже багато помилок після Другої світової війни і в тому числі прибрала усі трамваї. І дуже пишалась цим, що вони прибрали трамваї , а потім поверталася. І нам потрібні трамваї. Так, щоб не було дубляжу маршрутів, це теж потрібно. Я хочу муніципальне таксі теж , – електротаксі. Бо вакханалія теж з таксі. І все. Все на мій погляд, все що у місті забезпечує інфраструктуру міста воно повинно бути комунальним. Ми з вами пройшли перші часи і дні війни. Коли, вибачте мене, усі приватні підприємці, які оказували інфраструктурну послугу збігли. І ми залишилися сам на сам. Тому я кажу, потрібно робити таким чином і маю надію, що ви будете мене підтримувати у цьому напрямку. І це робочі місця і для вас і для дітей наших і для всіх.
Більш того, якщо все те, що забезпечуватиме життєдіяльність міста буде комунальним, то в майбутньому Харків може перетворитись на великого підприємця. Для міста – довіра міжнародних партнерів, а для людей впевненість.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Щодо зеленої енергетики, то Харкову цим питанням, вважає Ігор Терехов, вкрай потрібно займатися. Оскільки маючи своє, місто зможе як забезпечувати себе, так і заощаджувати.
ІГОР ТЕРЕХОВ ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Ми будемо володіти електропостачанням. Пройде час і нам потрібно буде, щоб транспорт був платним. Ми ж це розуміємо? І так ніхто, крім нас не зробив такого, що ми робимо, що у нас 1,5 року безкоштовний проїзд. Це величезні кошти, величезне навантаження на міський бюджет. А ми закупляємо енергетику по дуже таким великим цінам. Бо такий ринок енергетики. Коли у нас буде власна енергетика, то ми будемо розуміти, що нам чи то можливо її продати вигідно, а у когось купити за нижчі ціну і на цьому заробляти, як місто і стримувати тарифи. Стримувати. Чи то нам напряму віддати нашим комунальним підприємствам. Це все буде залежати від багатьох факторів.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Тріо бандуристок зіграли концерт, щоб зібрати кошти на авто для морпіхів
- З початку року в Харкові відкрили понад 20 нових магазинів
- Харківські поліцейські затримали педофіла, який перебував у розшуку
- У Харкові усувають наслідки ранкових обстрілів Основ’янського району (фото)
- Поліція затримала жителя Харківщини, який збував метадон