Анжела Сушко кореспондент
– Жетони йдуть в минуле. У Харківській підземці скоритистатися ними можна буде тільки до першого вересня.
Вже сьогодні жетони не продаються. А до кінця літа взагалі вийдуть з обігу, жетон стане під забороною. На зміну йому вже прийшли одноразові квитки. Тож пройти через турнікет можна буде тільки за ними або за безконтактною електронною карткою, якій до речі, констатують в метро, все більше пасажирів надають перевагу – майже вісімдесят відсотків. Харків’яни зізнаються, до нововведень вже звикли, мовляв якихось незручностей з поповненням рахунку або придбанням паперового квитка не відчувають, біля так званих електронних касс – без штофханини.
Олег
– Одинаково, мне одинаково.
Ольга
– Мне безразлично как-то.
Ілля
– Карточка намного удобнее. Не надо стоять в очереди как утром бывает. Скинул деньги на карточку и спокойно прошёл в метро.
Натомість у Харківській підземці обіцяють і надалі удосконалювати систему, тим більш, що з часом одноразові квитки буде введено і в наземному транспорті.
Анатолій Однорогов заступник генерального директора з експлуатації КП "Харківський метрополітен"
– Будем думать и думаем, как совершенствовать систему оплаты за проезд и всё остальное. А разовый билет введён на постоянной основе, прогрессивная плата за проезд, поэтому работает в метрополитене он хорошо и удовлетворяет полностью.
Та і користі чимало, кажуть фахівці , адже виготовлення паперового квитка обходиться всього у пів копійки, в той час як жетон коштував майже сімдесят. Тож економія суттєва, що правда яка саме сума заощаджується в метрополітені ще не підрахували, остаточні цифри обіцяють озвучити на прикінці року.
Анжела Сушко, Євген Дроботов. «Харьковские Известия»