Жители дома 2-А по ул.23 Августа требуют дать им возможность заключить прямые договора с поставщиками услуг

13.07.2017 14:02   -
Автор:
Вже кілька днів вони сидять без світла. Мешканці будинку номер 2-А, що по вулиці Двадцять третього серпня стали заручниками ситуації. Їхній будинок знаходиться на балансі Міноборони, за комунальні послуги вони сплачують до квартирно-експлуатаційної частини Харкова, а договір на постачання послуг укладений з університетом повітряних сил. Навчальний заклад має борги, на територію енергетиків не пускають, тож обленерго вимкнуло світло в гуртожитку.
 
Наталія Сінькевич мешканка будинку 
 
Здесь очень много детей маленьких живет, никого не интересует, выключили рубильник и все, до свиданья. И Облэнерго нас не слышит вообще. Как мне объяснили, договор между Облэнерго заключен с ХУПСом на этот дом, почему – неизвестно. Мы платим деньги в КЕЧ. 
 
Олена Крюкова мешканка будинку 
  
 Жара на улице, представляете, нет света. Лично я про себя говорю : холодильник разморозился, все, что я замораживала – вынесла в мусорку.
 
Вже роками, розповідають люди, вони просять аби їм дозволили укласти прямі договори з постачальниками послуг.
 
Ігор Коваль мешканець будинку 
 
Самая главная проблема здесь в том, что жильцы этого дома не имеют прямых договоров с поставщиками услуг. Ни электроэнергия, ни вода, ни газ – ничего остального нет. Вся оплата идет на счета КЕЧ города Харькова, структурное подразделение Министерства обороны. КЕЧ города Харькова – неэффективный управленец в этом плане, вообще. Куда идут дальше наши деньги – мы не знаем.
 
Людям приходять платіжки написані від руки. Своїх тарифів вони не знають. Інколи в квитанціях суми за світло сягають тисячі гривень. Та це не єдина проблема в будинку. 
 
Володимир Новіков мешканець будинку 
 
Нет ни воды горячей лет 15, лифт не работает 18 лет, никому до этого нет дела.
 
Новий керівник квартирно-експлуатаційної частини каже, що на посаді всього півтора роки. Телефоном повідомив, що жодної копійки з Міноборони на утримання ліфтів не надходить. Більше того, скоротили всіх людей, які обслуговували підйомники, а світло, каже, сьогодні включили. Відносно прямих розрахунків людей з "Обленерго" теж наполягає.
 
Костянтин Коник директор квартирно-експлуатаційної частини Харкова
 
У меня сегодня были жители с этого дома по 23 Августа, четыре представителя, написали коллективное письмо на "Харьковоблэнерго", мы от себя написали письмо. Этот вопрос уже муссируется на протяжении двух лет, "Харьковоблэнерго" пока не шло нам на встречу, чтобы заключить прямые договора, им это невыгодно, но, возможно, после этого инцидента они пойдут нам на встречу, хотелось бы верить, пока я не знаю.
 
У свою чергу, в "Обленерго", теж телефоном, повідомили, що ніколи не заперечували аби люди укладали прямі договори на постачання послуг. Сьогодні світло, пояснюють енергетики, після майже чотирьох діб, подали лише через те, що пішли на зустріч. І тепер чекають, коли університет почне повертати борги.