Звітність до податкової – через інтернет
Підприємцям полегшили життя. Відтепер носити звітність до податкової і простоювати там в чергах, щоб її здати – їм не обов"язково. Документи до інспекції вони можуть надіслати через інтернет. За умови, якщо мають електронні ключі.
Марія Стрижак начальник відділу податкових звітностей
-Основная причина по которой до сегодняшнего дня плательщики отказывались отправлять отчетность в электронной виде, это необходимость за собственные деньги покупать сертификаты ключей, это нужно было делать 1 раз в год и для многих плательщиков это было довольно проблематично
Тепер електронні ключі в податковій отримати не проблема, бізнесменам вони видаються безкоштовно. Треба лише написати відповідну заяву і надати пакет документів.
Олександр Донгарьов завідувач сектору користувачів податкової служби
-Стандартный пакет документов, который требует любой аккредитованый центр – это оригинал устава для ознакомления, копия выписки инвестора, витяг из реестра, копия назначения руководителей, копия паспортов и кодов инн
Віртуалізувати процес і виключити людський фактор намагаються і в єдиному дозвільному центрі. Та повністю перейти на електронний документообіг поки не дозволяє законодавстово, каже Тетяна Чечетова-Терашвілі. Точніше це не можливо до тієї миті, поки не набере чинності новий закон про адміністративні послуги. Тільки тоді підприємці матимуть право подавати документи до їхнього центру виключно в електронному вигляді. Паперовий варіант буде не потрібний, тоді як сьогодні він є обов"язковим.
Тетяна Чечетова-Терашвілі заступник директора Департаменту підприємництва та споживчого ринку
-Переход единого разрешительного центра в состояние виртуального разрешительного центра конечно же снизит до минимума коррупционные механизмы взаимодействия между чиновником и предпринимателем и облегчит путь для предпринимателей в бизнесс, а это конечно создаст благоприятный предпринимательский климат на территории нашего региона
І це ще не все. Дозвільний центр пішов далі і зараз впроваджує нову новацію – програму попереднього запису клієнтів.
Олена Мітясова, Євген Шинкаренко, Харьковские Известия