Житлові питання та комунальні, матеріальна допомога та субсидії – до міської ради за півроку звернулося чотирнадцять тисяч громадян. Півтори тисячі харків’ян скористалися можливістю зв’язатися з міським головою за його особистим телефонним номером, стільки ж звернулися до громадських приймалень мера. Роза Селігей керівник громадської приймальні Харківського міського голови у торговельному центрі «Барабашово»
Через общественные приемные городского головы идет прямая связь между жителями территориальной громады и мэром города. Те вопросы, которые задают люди мэру они попадают к нему и получают наивысшую степень решения.
Громадська приймальня міського голови на найбільшому в Україні торгівельному центрі з’явилася всього три місяця тому, але її відвідали вже понад дві сотні харків’ян. Результати роботи переконливі – вісімдесят відсотків питань вирішені. Фахівці кажуть – тандем з підприємців та влади виявився працездатним. Так саме як і спільна робота комунальників зі службою п'ятнадцять шістдесят два. Просто вислухати проблему замало, впевнена заступник міського голови Айна Тимчук, знайти шлях вирішення та досягти результату – ось головна мета влади. Бо оцінку її роботі ставлять харків’яни.
Айна Тимчук заступник Харківського міського голови – керуючий справами виконавчого комітету Харківської міської ради
– Самый эффективный контроль это обратная связь. На чем построена работа службы 1562 и после эффективности такой работы мы стараемся использовать этот прием в любом контроле, в любой работе связанной с обращениями граждан, с письменными обращениями, не только граждан, но и юридических лиц. Конечно обратная связь, когда человек говорит, что удовлетворен, когда говорит спасибо за решение вопроса – это самый лучший контроль.
Андрій Соловйов, Євген Карпенко. «Харьковские Известия»