
Штучний інтелект впровадили у службу підтримки сервісу «Дія» три місяці тому. За ці місяці ефективність команди підтримки Дії значно зросла, а громадяни отримують відповіді за секунди, інформує Iнфосiтi.
За словами Першого віцепремʼєр-міністра — Міністра цифрової трансформації Михайла Федорова, вже зараз АІ-консультант правильно відповідає на 85% запитів. Без втручання оператора технологія вже надає консультацію по 150+ послугах.
Швидкість відповіді — до 5 секунд.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
АІ-консультант самостійно розпізнає продукт і тематику питання, а проблемні кейси збирає через форми. Він працює 24/7 та самостійно відповів у 350+ тисячах діалогів.
Наразі оператори обробляють лише 10–15% унікальних складних звернень. Навантаження на них зменшилося на 79% — з 80+ тисяч до 17 тисяч унікальних діалогів.
ОСТАННІ НОВИНИ
- В Харкові ветеранам надається дієва підтримка щодо працевлаштування, соціалізації та реабілітації
- В Індустріальному районі комунальники відновлюють пошкоджені вхідні групи у багатоповерхівках
- Росіяни вдарили артилерією по Хаківщині: є постраждалий (фото)
- Понад 85% звернень в “Дії” обробляє штучний інтелект
- Мікроавтобус збив пішохода, коли той переходив через дорогу