
Сьогодні, 27 березня, вдалося відновити сайт та застосунок Укрзалізниці після масштабної кібератаки рф. Про це повiдомляє Iнфосiтi.
Система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
“Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі”, – зазначили у пресслужбі УЗ.
Пасажирів просять користуватись застосунком, передусім, якщо є потреба в терміновій подорожі.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Архіви квитків, придбаних раніше, наразі недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Демонтаж і відновлення: на Північній Салтівці триває відбудова
- У тхеквондистів – новий турнір, дзюдо давали у Лондоні, шорт-трек – у Польщі, у футболі – 0:0
- У двох районах Харкова тимчасово відключать водопостачання: адреси
- На Харківщині п’яний водій намагався “відкупитись” від патрульних
- Декорації зникають, щоб повернутися: у Харкові триває демонтаж весняних прикрас