"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

З початку цього року до Держенергонагляду надійшло майже 9,5 тисячі звернень

Держнагляд розглянув 9,5 тис звернень з питань енергетики

Майже 9,5 тисячі звернень з питань електроенергетики зареєстровано у Держенергонагляді протягом січня-листопада 2025 року. Найбільше в листопаді – понад 5,8 тисячі. Повідомляє Інфосіті з посиланням на Урядовий портал.

Більшість звернень стосувалась дотримання операторами систем розподілу порядку застосування графіків стабілізаційних та аварійних відключень, запроваджених внаслідок ворожих обстрілів енергосистеми України. Також споживачі звертались щодо технічного стану електромереж, якості та надійності електропостачання та приєднання електроустановок до мереж ОСР (крім обґрунтованості вимог технічних умов).

Найактивніше зверталися споживачі з Дніпропетровської (близько 2,4 тисячі звернень), Запорізької (620) та Вінницької (422) областей.

За підсумками опрацювання звернень оператори систем розподілу, на вимогу Держенергонагляду, виконали низку заходів для підвищення надійності електропостачання. Зокрема, відремонтували понад 140 км пошкоджених ліній електропередачі, замінили 115 дефектних опор, розчистили близько 120 км трас від порослі та дерев, а також оновили понад 18 км кабельних і повітряних ліній. А також відновили надійність електропостачання у відповідності до категорії з надійності 52 заявникам.

Крім того, за підсумками розгляду окремих звернень споживачам надавалися роз’яснення щодо процедур та їхніх прав.

Реєстрація та опрацювання звернень здійснюється виключно в межах чинного законодавства за затвердженими каналами зв’язку, зокрема: