Аварійна служба водоканалу вирішує проблеми харків’ян
Аварійно-диспетчерська служба з обслуговування міських мереж каналізації комплексу «Харківводовідведення» щодня опрацьовує понад 70 заявок від містян. Про це повідомляє Інфосіті.
За словами начальника служби Олександра Загоруйка, фахівці реагують за звернення містя цілодобово.
«Переважно складнощі у безперебійному функціонуванні комунікацій створюють самі мешканці. При прочистці дістаємо з колекторів одяг, відходи продуктів, різні побутові предмети, вологі серветки. Звертаюся до харків’ян із проханням спускати у каналізацію лише розчинні відходи», – наголосив Олександр Загоруйко.
Нагадаємо, що повідомити про відсутність люка на оглядовому колодязі, зламаний люк, витік води можна за тел.: 15-33.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Погода у Харкові на сьогодні, 2 липня
- Винні у воєнних злочинах будуть покарані. Над цим працюють слідчі Харківщини
- Дітям це потрібно! За що взялись харківські комунальники (відео)
- Харків’яни можуть скористатися адміністративним сервісом “Ветеран”
- Називав Харків “російським містом” і принижував бійців ЗСУ: затримано чоловіка