
Аварійно-диспетчерська служба з обслуговування міських мереж каналізації комплексу «Харківводовідведення» щодня опрацьовує понад 70 заявок від містян. Про це повідомляє Інфосіті.
За словами начальника служби Олександра Загоруйка, фахівці реагують за звернення містя цілодобово.
«Переважно складнощі у безперебійному функціонуванні комунікацій створюють самі мешканці. При прочистці дістаємо з колекторів одяг, відходи продуктів, різні побутові предмети, вологі серветки. Звертаюся до харків’ян із проханням спускати у каналізацію лише розчинні відходи», – наголосив Олександр Загоруйко.
Нагадаємо, що повідомити про відсутність люка на оглядовому колодязі, зламаний люк, витік води можна за тел.: 15-33.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Директор пансіонату в передмісті Харкова переплатив за електроенергію 415 тис. грн
- У двох селах Слобожанської громади тимчасово відключать газ
- У Харкові судитимуть інженера технагляду за службову недбалість під час ремонту лікарні
- У Харкові відбулася прем’єра аудіовізуального перформансу «Війна. Обличчя. Монологи» (фото)
- Ігор Терехов привітав військових розвідників України