Аварійно-диспетчерська служба з обслуговування міських мереж каналізації комплексу «Харківводовідведення» щодня опрацьовує понад 70 заявок від містян. Про це повідомляє Інфосіті.
За словами начальника служби Олександра Загоруйка, фахівці реагують за звернення містя цілодобово.
«Переважно складнощі у безперебійному функціонуванні комунікацій створюють самі мешканці. При прочистці дістаємо з колекторів одяг, відходи продуктів, різні побутові предмети, вологі серветки. Звертаюся до харків’ян із проханням спускати у каналізацію лише розчинні відходи», – наголосив Олександр Загоруйко.
Нагадаємо, що повідомити про відсутність люка на оглядовому колодязі, зламаний люк, витік води можна за тел.: 15-33.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Гороскоп для всіх знаків Зодіаку на середу, 2 жовтня
- Погода у Харкові на сьогодні, 2 жовтня
- На станції Харківського метро сьогодні грав оркестр (фото)
- У Харкові привітали учасників Літніх Паралімпійських ігор 2024 року
- “Герої не вмирають”. У Харкові вшанували захисників, які віддали життя за наше право бути українцями