![Служба 1562 — зручний сервіс для комфорту харків’ян](https://infocity.kharkiv.ua/wp-content/uploads/2025/02/bezymiannyj-9-1110x624.png)
Більше 95% заявок на диспетчерську службу 15-62 успішно виконуються в найкоротші терміни, передає Інфосіті.
За даними Департаменту цифрової трансформації, станом на 1 лютого 2025 року до диспетчерської служби 15-62 надійшло понад 1 млн повідомлень.
Як це працює?
- Подавайте повідомлення через мобільний застосунок “1562 Харків”, Портал 1562 або за номером телефону 15-62.
- Додавайте фото для більш точного опису проблеми.
- Відстежуйте статус робіт у реальному часі.
- Підтверджуйте виконання самостійно, щоб повідомлення не залишалось відкритим.
Комунальні служби відводять 3 години для реагування на аварійну ситуацію та не більше доби для ліквідації аварії та початку ремонту. Після завершення робіт фахівці зв’язуються із заявником для перевірки успішного виконання робіт.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- В застосунку “Open Kharkiv” з’являться онлайн послуги для ветеранів ЗСУ
- Новий освітній простір під землею: харківські діти повертаються до навчання в безпеці
- У Харкові відкрили ще одну підземну школу (фото)
- Харківські комунальники замінюють вибиті вікна у пошкоджених будинках (фото)
- У Харкові за держзраду судитимуть ексберкутівця та його дружину (фото)