
З початку 2025 року оператори гарячої лінії в управліннях соцзахисту населення та «Прозорих офісах» надали близько 26 тис. консультацій. Про це повідомляє Iнфосiтi.
Телефон гарячої лінії з питань надання адміністративних послуг соціального характеру: 0-800-57-34-34 (з мобільних операторів Vodafone, Lifecell, Київстар – безкоштовно).
Дзвінки приймаються з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – з 8:00 до 15:45.
Якщо ви не додзвонилися, оператори в робочий час зателефонують вам з номеру: (057) 725-43-34.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Безпечний відпочинок: у міських парках та скверах тривають відновлювальні роботи
- Музика, що тримає Харків: концерт військових у метро
- У Харкові низка трамваїв змінять маршрути руху
- Через детонацію дрону на Харківщині загинула пенсіонерка
- З початку місяця комунальники Харкова вивезли понад 100 кубометрів листя (фото)