КП «Харківводоканал» обробив понад 70 тисяч звернень за рік

20.12.2023 17:19   -
КП «Харківводоканал» обробив понад 70 тисяч звернень за рік

У 2023 році відділ роботи зі зверненнями громадян комунального підприємства «Харківводоканал» відреагував на понад 70 тисяч заяв від харків’ян. Про це повiдомляє Iнфосiтi.

Близько 98 відсотків звернень споживачів відпрацьовуються протягом 3-5 днів.

«На підприємстві налагоджено кілька способів комунікації із харків’янами. Так, через міську диспетчерську службу 15-62 прийняли понад 63 тисячі звернень, 4,6 тисячі абонентів звернулися письмово, безпосередньо, на підприємство. Контролюємо виконання доручень від Харківського міського голови. Зокрема своєчасно відреагували на 218 заяв від «гарячої лінії» міської ради», – зазначила начальник управління інформаційного забезпечення та контролю документообігу Світлана Рагімова.

Основні питання, які порушують споживачі:

  • належне обслуговування внутрішньобудинкових систем,
  • перерахунок послуг,
  • встановлення, опломбування та повірка приладів обліку води,
  • якість води, що подається,
  • підтоплення підвальних приміщень.

Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.

За її словами, спеціалісти відділу не лише оперативно підходять до вирішення певних проблем, але намагаються комплексно налагодити зв’язок із заявником. Повідомити, якщо проблема вирішена або попередити, що для врегулювання потрібен додатковий час.

«Спектр каналів подання звернень широкий, так проконсультуватися чи залишити заявку рекомендуємо за телефонами: інформаційний центр – 707-57-57 або диспетчерська – 15-33. Одним із каналів комунікації з абонентами є і спеціальна скринька, куди можна опустити свою заяву і вона неодмінно теж буде оброблена», – наголосила Світлана Рагімова.

ОСТАННІ НОВИНИ