
Задля комфорту жителів Харкова був проведений реінжиніринг діяльності диспетчерської служби «1562». Про це повідомляє Інфосіті.
У Харківській міській раді повідомили, що був оптимізований регламент, покращений сервіс обслуговування та створений електронний сервіс – портал «1562».
За його допомогою харків’яни можуть перевірити інформацію про планові та аварійні роботи, швидко повідомляти про проблему, контролювати етапи проведення робіт та оцінювати якість надання послуг.
За останні півроку роботи оновленої диспетчерської служби «1562» було прийнято понад 300 тисяч повідомлень мешканців та вирішено понад 270 тисяч питань.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Затишний міський простір, що створено двірниками та озеленювачами Холодногірського району
- Розіграш призів – як Харківський зоопарк святкує своє 130-річчя
- Воїнам, які обороняють Харківщину, передали безпілотники (фото)
- Жахлива ніч у Харкові – місто атакували «Герані»
- У Харкові замінили понад 1,5 км каналізаційних колекторів (фото)
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.